Forelsket i en gift mann

Litt selvrespekt har du vel? Syntes det er lavmål å gå etter gifte menn... Nok av single menn å gå etter!

Nå har ikke jeg gått etter gifte menn. Jeg har hatt disse følelsene i over 1 år uten å gjøre noe med det, og de har bare blitt sterkere og sterkere. Er i den siste tiden at tonen har blitt mere flørtende. Jeg er fullt klar over at han er gift, men følelsene kan dessverre ikke skrus av fordi det ikke passer seg.

Nå har ikke jeg gått etter gifte menn. Jeg har hatt disse følelsene i over 1 år uten å gjøre noe med det, og de har bare blitt sterkere og sterkere. Er i den siste tiden at tonen har blitt mere flørtende. Jeg er fullt klar over at han er gift, men følelsene kan dessverre ikke skrus av fordi det ikke passer seg.
Og fordi du har hatt disse følelsene for han i over 1 år, så rettferdiggjør det at du vurderer å gå videre med det?

Beklager hvis jeg blander deg med noen andre nå, men syntes så tydelig jeg har sett tråder om at du er gravid? Ikke at det direkte har noe med saken å gjøre, men i så fall er det vel en mann (og uansett et kommende barn) med i bildet fra din side også?

Usmaklig å gå etter en gift mann.. Virker som om du syntes at det ikke er noe galt i det heller da jeg syntes du rettferdiggjør det .. Håper du ikke bor i min by å prøver deg på min mann, slike damer/menn syntes jeg ikke noe om, der finnes flere fisk i havet !!

Beklager hvis jeg blander deg med noen andre nå, men synes så tydelig jeg har sett tråder om at du er gravid? Ikke at det direkte har noe med saken å gjøre, men i så fall er det vel en mann (og uansett et kommende barn) med i bildet fra din side også?

Å der gikk jeg inn på dine tidligere innlegg å ser at du selv også har mann å barn.. Så der droppa haka mi ned til brystet... Ta deg sammen, hva er det du holder på med??? !!

Når man har vært med noen lenge så er det godt når man får oppmerksomhet av andre.
Så kanskje dette bare er litt spenning i hverdagen for han? Det å vite at han fortsatt har draget.

Hvis han ender med å være utro MED deg, kan han fort være utro MOT deg. Men det kan du vel egentlig aldri vite helt sikkert.

Vent til han evt blir singel,

Ta en prat med han. Har han barn?
Eller lev på den rosaskya til det tar slutt :)
Lykketil uansett.

Jeg har flyttet for meg selv, og bor alene med datteren min nå. Flyttet i forrige måned etter å ha levd i et forhold som ikke har fungert i 3 år. Og Nei, ingen barn på vei her. Jeg har ikke skrevet noe om bruddet her da det har vært vanskelig.
Jeg rettferdiggjør det overhodet ikke, jeg synes det er en fortvilende situasjon at jeg har følelser for denne mannen og vet at jeg bør holde meg unna. Men det jeg sier er at jeg ikke har løpt etter han, dette er uønskede følelser som jeg ikke kan gjøre noe med. Tenker selvsagt på kona hans, barna, utroskap og det dere har nevnt. Jeg er ikke et kaldt menneske, men jeg synes det er fortvilende å være i denne situasjonen.
Jeg kommer ikke til å gjøre noe med dette nå, men blir han singel engang så kan jeg jo si noe da.

Beklager hvis jeg blander deg med noen andre nå, men syntes så tydelig jeg har sett tråder om at du er gravid? Ikke at det direkte har noe med saken å gjøre, men i så fall er det vel en mann (og uansett et kommende barn) med i bildet fra din side også?

Da har du nok blandet, for jeg er ikke gravid og eks sambo har jeg flyttet fra.

Litt selvrespekt har du vel? Syntes det er lavmål å gå etter gifte menn... Nok av single menn å gå etter!

Enig! Går an å styre seg å kvele følelsene sine. Skulle du være så dum å tilkjennegi følelsene dine, håper jeg at han ikke gjengjelder dem. Kanskje du da holder deg unna en annen gang.

Jeg har flyttet for meg selv, og bor alene med datteren min nå. Flyttet i forrige måned etter å ha levd i et forhold som ikke har fungert i 3 år. Og Nei, ingen barn på vei her. Jeg har ikke skrevet noe om bruddet her da det har vært vanskelig.
Jeg rettferdiggjør det overhodet ikke, jeg synes det er en fortvilende situasjon at jeg har følelser for denne mannen og vet at jeg bør holde meg unna. Men det jeg sier er at jeg ikke har løpt etter han, dette er uønskede følelser som jeg ikke kan gjøre noe med. Tenker selvsagt på kona hans, barna, utroskap og det dere har nevnt. Jeg er ikke et kaldt menneske, men jeg synes det er fortvilende å være i denne situasjonen.
Jeg kommer ikke til å gjøre noe med dette nå, men blir han singel engang så kan jeg jo si noe da.

Du skriver jo tidligere her at du har vært forelska i denne mannen i 1 år.. Man kan lett bli betatt av andre men man bestemmer selv hvor langt man vil at det skal få gå, dersom det har gått til at du er forelsket i denne personen så har du jo da latt dem komme for man blir ikke godt kjent med folk å flirter sånn du beskriver uten at man er "med på leken"... Du skriver at dere snakker masse hver dag , så det virker ikke som om du tenker mye på kona hans.. Min medlidenhet får du ikke

Da har du nok blandet, for jeg er ikke gravid og eks sambo har jeg flyttet fra.

Hvorfor er du da og skriver på september 13? :p du er ifølge deg selv 15 uker på vei. Du vet at vi kan trykke profilbildet ditt og se alle innleggene dine?

Hvorfor er du da og skriver på september 13? :p du er ifølge deg selv 15 uker på vei. Du vet at vi kan trykke profilbildet ditt og se alle innleggene dine?

Hun refererte også til sin mann for knappt 2 uker siden...

Har aldri skrevet noe på september 13, og er ihvertfall ikke gravid. Og ja vet man kan trykke og se,

Hun refererte også til sin mann for knappt 2 uker siden...

Ja ,det var i perioden jeg flyttet. Vi er fortsatt venner, men hadde en heftig krangel om bilsikring. Var begrenset hvor mye jeg ville utdype forholdet da tråden gjaldt bilsikring og ikke vårt forhold

Ser du nevner barn, har han og kona barn? Snakk med han og finn ut hva han vil, om han vil bli sammen med deg, vent til han er skilt. Har dem barn sammen, finn deg noen andre.. Hvordan kan du ha samvittighet til å ødelegge for noen barn?? Jeg hadde aldri klart å splitte opp en familie med barn i..

Back
Topp