S
Sjefshoppa
Guest
Pga druesukker?Jeg elsker druer, men spiser det sjelden! Man kan bli feit av det om man spiser store
mengder, og DET vil jeg ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga druesukker?Jeg elsker druer, men spiser det sjelden! Man kan bli feit av det om man spiser store
mengder, og DET vil jeg ikke![]()
Hvorfor skal man ikke spise for mye lakris???Panda lakris... Kjipt, for lakris skal man ikke spise så mye av..
Bare lukten av sjokolade :/ æsj ... smooties høres ikke værst ut ^^Jeg har faktisk ikke spist noe sjokolade siden jeg ble gravid, det frister faktisk ikke i det hele tatt, men nå er jeg veldig flink til å lage smooties når jeg merker at jeg har søtsug
men kan nok hende sjokolade suget kommer xD
Skal ikke være lettJeg har så lyst på iskald melk om dagen jeg og det er noe jeg aldri drakk før omtrent! Men om jeg har hatt glasset med melk stående ute mer enn noen minutter vil jeg ikke ha det for da er det ikke like kaldt. Hehe
Alt surt er uaktuelt hos meg så da må den være søt :-DJaa, smothie er så godt, når man kan putte hva man vil oppi og blande![]()
Ja den er jeg enig, derfor blir det mye jorbærAlt surt er uaktuelt hos meg så da må den være søt :-D
Å, spiste jordbær med krem igår :-D mmmmmm !!Ja den er jeg enig, derfor blir det mye jorbær![]()
De er for sure her ; pGrønne druer jeg gomler nå![]()
Åh, det er så godt detÅ, spiste jordbær med krem igår :-D mmmmmm !!
Nå ja :-D mannen kom med kremost så snik spist litt ost og kjeks før filmenÅh, det er så godt det![]()
Jeg har godt å legge på megJa, pga druesukkeretDet er en versting
![]()
Jeg har godt å legge på meg![]()