Cravlings

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
Jepp det påvirker blodtrykket. Men om du søker opp får du opp mengden du kan spise :-)

Jeg har faktisk ikke spist noe sjokolade siden jeg ble gravid, det frister faktisk ikke i det hele tatt, men nå er jeg veldig flink til å lage smooties når jeg merker at jeg har søtsug :D
men kan nok hende sjokolade suget kommer xD

Jeg har så lyst på iskald melk om dagen jeg og det er noe jeg aldri drakk før omtrent! Men om jeg har hatt glasset med melk stående ute mer enn noen minutter vil jeg ikke ha det for da er det ikke like kaldt. Hehe

Jeg har faktisk ikke spist noe sjokolade siden jeg ble gravid, det frister faktisk ikke i det hele tatt, men nå er jeg veldig flink til å lage smooties når jeg merker at jeg har søtsug :D
men kan nok hende sjokolade suget kommer xD
Bare lukten av sjokolade :/ æsj ... smooties høres ikke værst ut ^^

Jeg har så lyst på iskald melk om dagen jeg og det er noe jeg aldri drakk før omtrent! Men om jeg har hatt glasset med melk stående ute mer enn noen minutter vil jeg ikke ha det for da er det ikke like kaldt. Hehe
Skal ikke være lett :p spent på hvordan laktose fri melk smaker jeg ^^

Akkurat er det ikke så mye som frister pga kvalmen, men kroppen er jammen rar - har vanvittig lyst på frityrstekt mat, men kaster opp bare jeg kjenner lukta:)
Kan nevne salte skruer da, det har jeg lyst på for tida:)

Satser på litt sunnere cravings når kvalmen forsvinner!

Jeg har godt å legge på meg :p

Det har ikke jeg ;) Er helt i bunnen av normalvektig på bmi, men vil ikke legge på meg mer enn jeg må. La på meg 24 kg sist og trivdes IKKE med meg selv. Vil være slank gravid denne gangen. :) Og var slitsomt å gå ned de 30 kiloene jeg gikk ned etter svangerskapet, orker ikke det en gang til ;)

Back
Topp