Cravlings

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Druer og vann eller mango og fersken saft :p
Spist hel eske med druer: check :-)

Det er sunt da! Verre om det var en eske med melkesjokolade ;)

Jeg har så lyst på sjokolade og andre usunne ting, hele tiden! Klarer heldigvis å holde meg unna, så går en del i bær og frukt.

Druer er sunt i små mengder :) For det inneholder stooore mengder druesukker. Men fortsatt bedre enn sjokokade ja ;)

Druer! Prøver å begrense inntak litt, da det er verstingen på frukt når der kommer til frukt/druesukker. Og vaniljestang(pinneis), desverre... Flott med laktoseintoleranse og fløteis :P

Druer! Prøver å begrense inntak litt, da det er verstingen på frukt når der kommer til frukt/druesukker. Og vaniljestang(pinneis), desverre... Flott med laktoseintoleranse og fløteis :P
Rød eller grønne druer? :-) ojsann :p jeg fått laktoseintoleranse nå når jeg ble gravid :p

Alle smøreoster er trygge (ost-og kjeks-oster på boks) Man kan også trygt spise den cherie-osten. :) Og både røde og grønne druer ;)

Alle smøreoster er trygge (ost-og kjeks-oster på boks) Man kan også trygt spise den cherie-osten. :) Og både røde og grønne druer ;)
Takk for informasjon stima82 :-) det med druer lurte jeg på hvem hun var hektet på :p røøøøøøød ♥ mmmmm :-D

Jeg elsker druer, men spiser det sjelden! Man kan bli feit av det om man spiser store
mengder, og DET vil jeg ikke :P

Back
Topp