Vinterbarn
Betatt av forumet
Ja, lurer på om noen allerede har begynt med oljer og slikt på kroppen! Jeg bruker vanlig bodylotion hver dag! Huden må jo være elastisk og myk før den begynner å strekke? Jeg innbiller meg at det hjelper hvertfall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble anbefalt dr greve strekmerke krem senereJa, lurer på om noen allerede har begynt med oljer og slikt på kroppen! Jeg bruker vanlig bodylotion hver dag! Huden må jo være elastisk og myk før den begynner å strekke? Jeg innbiller meg at det hjelper hvertfall![]()
De har vel blitt lysere?Skaden har allerede skjedd her etter de to forrige svangerskapene, så tenker ikke så mye på det![]()
Jada, lysere er de blittDe har vel blitt lysere?![]()
De er jo bevis på noe fantastiskJada, lysere er de blittSyns nesten ikke når jeg får litt brunfarge på kroppen
![]()
Tok litt tid før jeg klarte å tenke sånn,men det er helt sant som du sierDe er jo bevis på noe fantastisk![]()
Ser jo den, men vi er jo tiger mammaerTok litt tid før jeg klarte å tenke sånn,men det er helt sant som du sier![]()
Oh yeah!Ser jo den, men vi er jo tiger mammaer![]()