Forelsket i en gift mann

Bruker73el

Flørter med forumet
Jeg er forelsket i en gift mann. Vi jobber sammen så ser han jo ofte og vi flørter masse og har en fin tone. Prater på telefonen hver dag, og jeg føler at han flørter endel da. Men problemet er jo at han er gift. Kjenner ikke kona hans, og vet egentlig ikke så mye om hvordan de har det hjemme. Burde vel egentlig bare glemme han, men jeg har aldri følt slik for noen som jeg gjør nå. Dette har vært over en lang periode også, og jeg faller sterkere og sterkere.
Vet ikke hva han føler for meg, om det er gjensidig.
Hva bør jeg gjøre?

Mitt råd er å forsøke å styre unna, det er lettere sagt enn gjort, jeg vet, men det blir helst bare trøbbel.

Mitt råd, lett som det er når man kommer utenfra, er å styre unna. Samme hva han føler for deg, er det ikke greit å oppmuntre eller lede an til noe så lenge du vet at han er gift.

Min personlige mening er at når du vet han er gift, så respekterer du hans fru nok til å holde deg unna. Sett klare grenser, både for deg selv, og gjerne for dere begge. Kutt ut all unødvendig kontakt.

Så lenge han er gift, og ikke på vei ut i en seperasjon eller noe - STYR UNNA!

Hmm...
Sånn jeg ser det har du to valg...
1) ta en prat med han. fortell han hvordan du har det og finn ut hva han vil. om han føler det samme for deg som du for han må han ta et valg!
2) kutte ned på kontakten og behandle han som en kompis og ikke en potensiell kjæreste...
lykke til :)

Ja jeg vet at jeg burde holde meg unna, men er ikke lett. Vi har mye jobbkontakt, så er ikke så lett å glemme. Og ja, jeg tenker på hans kone også oppi dette. Men allikevel så er det en stemme som sier Hva om han er den rette for meg?

Ja jeg vet at jeg burde holde meg unna, men er ikke lett. Vi har mye jobbkontakt, så er ikke så lett å glemme. Og ja, jeg tenker på hans kone også oppi dette. Men allikevel så er det en stemme som sier Hva om han er den rette for meg?

Kanskje han er den rette for henne også?

Såfremst han ikke oppsøker deg og tar initiativ, evt. forteller at ekteskapet ikke funker og de er på tur ut, så mener nok de fleste at det er totalt uakseptabelt å søke etter noen som er gift, og risikere å ødelegge ekteskapet til noen som egentlig hadde det bra.

Hvis ekteskapet skal ha noen verdi eller status så må jo litt av poenget være at man ikke er fritt vilt lenger når man er gift.

Håper ikke det er min mann :eek:

Men, hvis han skulle velge å innlede et forhold til deg og da være utro mot sin kone, da kan han jo finne på å være utro mot deg og etterhvert.

Jeg tenker at han har ansvaret oppi dette, man kan faktisk ikke "stjele" en mann som ikke vil bli "stjålet"..

Jeg tenker at han har ansvaret oppi dette, man kan faktisk ikke "stjele" en mann som ikke vil bli "stjålet"..

Klart mannen har hovedansvaret, men jeg syns ikke man kan ansvarsfraskrive en kvinne som legger seg etter en mann hun vet er gift.

Klart mannen har hovedansvaret, men jeg syns ikke man kan ansvarsfraskrive en kvinne som legger seg etter en mann hun vet er gift.
Han kan vel si nei? Hadde selvfølgelig blitt sur på ei dame som ville stjele mannen min, men om noen prøver seg på han så håper jeg da at han verdsetter forholdet vårt nok til å si nei. Kan ikke legge skylda på den som spør om du vil ha narkotika om du velger å si ja takk, man har ansvar for egne handlinger.

Hvis han føler det samme for meg da, og ønsker å gå fra kona si? Jeg har sykt dårlig samvittighet, men følelsene er så sterke. Og som nevnt her, hva hvis han er utro mot meg?

Han kan vel si nei? Hadde selvfølgelig blitt sur på ei dame som ville stjele mannen min, men om noen prøver seg på han så håper jeg da at han verdsetter forholdet vårt nok til å si nei. Kan ikke legge skylda på den som spør om du vil ha narkotika om du velger å si ja takk, man har ansvar for egne handlinger.

Klart det, men jeg syns det er forskjell på å "prøve seg" en gang og på å legge seg etter over tid og flørte med og oppsøke fordi man er forelsket. Det burde være slik at man kan forvente at folk holder seg unna den slags når man er gift.

Skal fortelle om ei venninne av meg som ble lagt ann på av en mann. Hu har da samboer, og to barn. Hu syns jo at dette var kjempe spennende og begynte å utvikle følelser for den andre mannen. Hu fortalte meg alt, og jeg prøvde da å få henne til å være litt fornuftig. Poenget mitt er da, at jeg syns han mannen viste lite respekt for hennes samboer og barn, når han og visste veldig godt hvordan sivilstatusen henner er. Syns du bør prøve å styre unna, og respektere hans kone. Vet ikke om han har barn, men hvis han har, så tenk på dem å. Du har valg og viljestyrke...og hvis du ikke vil prøve å minske følselsene hans, så vil du heller ikke det beste for familien hans. Og da er ikke viljestyrken sterk nok. Jeg kan godt skjønne problemet, og det er ikke bare bare å slå av følelser, men for din egen og hans sin del, så vær fornuftig og styr unna. Og for all del, ikke fortell han hvordan du føler, hvis han ikke føler det samme for deg, for det kommer nok bare til å sette han i en vanskelig situasjon å.

forferdelig situasjon. Vanskelig å si hva som er Lurest. Hvis jeg selv var i den sitasjon, Vet jeg egentlig ikke helt hva jeg hadde selv gjort. Er jo vanskelig. Men så fremt at han har ett ekteskap med en annen, bør det aksepeteres. Synes dere også burde ta en prat. Det å spørre om det er noe mer bak eller om det er sånn han er som person. fortelle han at du begynner å bli intessert og høre om hva dere kan gjøre for å hindre at det blir mer følelser i dette enn det allerede er. Det er mange "fisker" i vannet, fhvorfor ta de som er opptatt. Man ødelegger jo ekstremt mye for familien hans, gjerne barn som blir rammet?!

Back
Topp