Skravletråd team blue

Så flink du er :) en liten porsjon mousakka er jo ikke store utskeielsen, middag må man jo ha :) håper virkelig du får de resultatene du ønsker deg denne gangen :)

nei, tror ikke det ble så ille kalorimessig med den mousakkaen=)
Nå krysser jeg virkelig alt jeg har for at det vil gå bedre for meg denne gangen enn hva det gjorde sist! Forrige runde var jo helt håpløs=(
Siden jeg har gått fort opp nå så satser jeg på å gå fort ned igjen og, hehe:p
 
Nå i starten må jeg det..har jo nettopp hatt slankepause ganske lenge...vekta gikk opp fra 7kg på under 2 mnd...så jeg har hatt skikkelig pause.. har nok spist meg litt lei på godis og slikt mens jeg hadde pause...og spesielt i påska...hehe...
Men skal unne meg en litt bedre middag en dag i uka.. det er lov=)
Hittil klarer jeg meg veldig fint uten godis..ikke noe godtesug engang..så da ser jeg ingen vits i å spise det bare for å spise det,,,hehe....

Kjører jo ikke noe hardt løp nå egentlig...har jo bare trent 24minutter hver dag,,det er jo ikke mye akkurat...men starter litt forsiktig=)
Høres bra ut! Tror det er lurt å ikke starte for hardt med treninga, så man ikke går lei med en gang ;)
 
Blir heldigvis ikke så mye matfest på kveldene hos meg selv om jeg dropper frokost :) vekta idag var grei, 400 gram ned siden fredag! :)
Det er jo kjempebra! Du har jo gått ned såpass mye nå, så du har jo ikke SÅ mye å ta av lenger :D
 
Ja, det er sant:) Jeg elsker jo egentlig å trene...men var likevel litt hardt å komme igang nå:p får håpe det går seg til=)
Men kommer nok til å fokusere mest på jillian-treninga, og litt gåturer kanskje...så får jeg ta løpinga etterhvert=)
 
Heihei =)

Jeg er ei jente på 24 år, gift, har to barn og bor på Raufoss.

Jeg håper å gå ned 17 kg, men klarer jeg 10 så blir jeg veldig glad for det =D

Jeg skal gå ned med kosthold og trening, har alt gått ned 28 kg så håper de nesten 17 går like greit.
 
Hei :)

Høres ut som alle har en frisk start på uken :D

Her holder jeg på å lete etter " gnisten " ... har delvis funne motivasjonen og viljestyrken ... Mitt lille problem er at jeg er i en bølgedal med utmattelse så det siste to ukene har jeg sabotert hele prosjektet mitt . Har gått minimalt med turer siden jeg blir mer slitten enn normalt . Matmessig saboterer jeg hele tiden i " gjerningsøyeblikket " med å spise mer fordi jeg liksom tror at mer mat gir mer energi . Altså litt irritert på meg selv !

Planen er først å få på plass det gode vanene igjen . Vurderer om jeg skal ta noen turer i svømmehallen . Ikke minst gleder jeg meg til å gå i marka fremover våren og sommeren .

Får bare ta alt steg for steg !

Kjempe glad at ny runde av slankekrigen er i gang , bare det gir gnist - motivasjon og viljestyrke :D
 
Det er jo kjempebra! Du har jo gått ned såpass mye nå, så du har jo ikke SÅ mye å ta av lenger :D
Nei du har jo rett i det ;) håper på litt mer nedgang til fredag, men det viktigste er at je holder på den nedgangen jeg allerede har ;) kan jo ikke regne med å gå ned nærmere 1kg i uka ;)
 
Tusen takk for svaret. Så du bruker knekkebrød du ogå ja, var veldig hekta på knekkebrød selv og det er jo godt, brukte de som nannah eller hva hun heter har lagt ut. Er i grunn slik jeg gjorde også. Så får bare sette i gang og lage meg knekkebrød :)
 
Heihei =)

Jeg er ei jente på 24 år, gift, har to barn og bor på Raufoss.

Jeg håper å gå ned 17 kg, men klarer jeg 10 så blir jeg veldig glad for det =D

Jeg skal gå ned med kosthold og trening, har alt gått ned 28 kg så håper de nesten 17 går like greit.
Wow, du er virkelig flink som allerede har gått ned 28kg! Det er jo kjempebra :) fortsetter du med å være like flink så klarer du nok 17 til :) håper du får litt ekstra motivasjon av å være med på slankekrigen ;)
 
Så koselig gruppa vi har fått :) Alle er jo så motiverte og positive.
Her startet dagen med en shake, så rett på zumba også sirkeltime, ble litt kortere sirkeltime enn vanlig da jeg måtte til legen med guttungen. Ellers har jeg tenkt meg på zumbatime i kveld, gleder meg veldig da hun instruktøren har laget et helt nytt program :)
 
Må si meg enig, virker som vi er en helt fantastisk gjeng på team blue! Motivasjonen bare strømmer på når jeg titter inn hit, måtte det fortsette på samme måte fremover. Jeg skal iallfall prøve å gjøre mitt beste for å motivere dere andre mest mulig også :D

Har alle skrevet seg inn i tråden om ukesutfordringa forresten? Alt er bedre enn ingenting! Husk at vi som lag kan "vinne" et kg i ukesammendraget, det kan ha mye å si for om en av oss på team blue må forlate krigen eller ikke. Og vi vil jo ikke miste noen her riktig enda ;)
 
Jeg har forresten akkurat kommet inn fra tidenes tyngste trilletur for min del...trodde jeg skulle døøøø!! Har gått samme runden før, men da motsatt vei. En lang og bratt oppoverbakke med snø og bløt grus tok helt knekken på meg, melkesyre deluxe. Så om jeg klarer å gjennomføre den planlagte økta på crosstraineren i kveld vil tiden vise :p
 
Jeg har forresten akkurat kommet inn fra tidenes tyngste trilletur for min del...trodde jeg skulle døøøø!! Har gått samme runden før, men da motsatt vei. En lang og bratt oppoverbakke med snø og bløt grus tok helt knekken på meg, melkesyre deluxe. Så om jeg klarer å gjennomføre den planlagte økta på crosstraineren i kveld vil tiden vise :p
Så flink du er! Er nok kjempegod trening det;) og du klarer å gjennomføre en økt ikveld hvis du virkelig vil det :) du må bare holde deg hard og være bestemt på at du skal gjennomføre!;)
 
Så flink du er! Er nok kjempegod trening det;) og du klarer å gjennomføre en økt ikveld hvis du virkelig vil det :) du må bare holde deg hard og være bestemt på at du skal gjennomføre!;)
Ja, planen er at jeg skal det da. Bare litt spent på om bena mine vil samarbeide med det jeg har tenkt, riiimelig gele kan du si ;)
 
Ja, planen er at jeg skal det da. Bare litt spent på om bena mine vil samarbeide med det jeg har tenkt, riiimelig gele kan du si ;)
Det går nok bra hvis du virkelig bestemmer deg for det :) og blir det for tungt kan du jo ta en økt på overkroppen isteden :)
 
Hva gjør jeg da f.eks? Push ups? Annet? Dåårlig fantasi på sånn type trening :p
Du kan feks ta push ups, dips, bicepscurl, div ryggøvelser, feks hvor du ligger på magen og hever over kroppen fra gulvet. Kommer ikke på mer nå :p men for å få inn litt kondisjon kan du bokse i friluft ;)
 
Back
Topp