Om du titter innom

Huff, storebror har sittet på gulvet på toget i snart en time :(
får så vondt av ham :(
Han kommer jo til å være helt kake da han kommer hjem :(

Hei på dere :)
trilleturen unnagjort, frøkna brukte tid på å sovne. Hun hoster så fælt at hun nesten kaster opp :(
har smurt gjengene på ytterdøra, de knirka noe voldsomt. Så de er smurt med extra virgin olivenolje, så da bør den slutte å knirke :p

jeg har ramla i sofaen med en kopp te og sjokolade og bare sløver til vi skal hente gutta fra toget ca 13 ;)

Jeg sikler på vogn da... ;) nesten så jeg bare har lyst til å kjøpe vet dere ;)
God bedring til frøkna di:)
Stemmer for at du kjøper vogn, jeg!:P
Lettere å få tilgivelse enn tillatelse vettu;) Haha!

Titter innom igjen. Later meg i sofaen, men må snart få ryddet og støvsugd til det kommer masse besøk i morgen :)

Deilig å begynne i det små.
Vi skulle flytte når samboer gikk i perm med storebror, så han pakka ned og vaska ut av forrige hus mens han hadde perm. Var deilig å dra på jobb å slippe den jobben :p
Nå synes jeg han kan ta vårrengjøringa :p
Så flink han er da:D Kan tenke meg det var deilig å slippe:P

God dag!

Jeg våknet kl 03 i natt og lå våken til 04, så valgte tassen å starte dagen kl 04 :p i 05-tida ga vi opp og stod opp med han. Heldigvis var mannen snill og lot meg legge meg og sove litt til ;)

Vi er på fjellet og skal ut og prøve pulk for første gang nå straks. Håper tassen koser seg oppi der :D
Uææhh...det var tidlig! :confused:
Kos dere på tur i pulk!:D

Selvsagt våknet frøkna mens jeg pakket ut og er stup trøtt så nå er hun i barnevogna og prøver å sove igjen så jeg kan få ordnet resten

Back
Topp