Husmorstråden!!

Er totalt avhengig av å ha det ryddig og rent rundt meg, typisk husmor.. Mitt triks er belønning (sjokkis, tvtid, kaffekopp, internett-tid osv). Og alltid ta et rom av gangen, ellers blir det bare mer rot overalt.. Følger her for gode tips :)
Det med å ta et rom av gangen er ikke jeg noe flink på se... Der må jeg skjerpe meg tror jeg :-P

Nå ble jeg så inspirert her at jeg har fått mannen på gli til å ta stua her nå, så da er det bare å smi mens jernet er varmt for snart står vell sofaen mitt på gulvet ;)

ett lager av FP kluter er et must her i huset! Geniale å bruke til grundig dovask osv for bare kaster den etterpå:p

Hva er deres beste tips for vindusvask inne?
Slik jif spray og mikrofiberklut gjør at vinduene i døra til gangen bare ser skikkelig skjoldete ut :p

Hva er deres beste tips for vindusvask inne?
Slik jif spray og mikrofiberklut gjør at vinduene i døra til gangen bare ser skikkelig skjoldete ut :p
først vaske over med klut, og så spraye med juif glass, og så tørke av med tørkepapir :-)
null skjolder hos meg hvertfall.. bruker det på speil, glass, vinduer... alt... :-P

først vaske over med klut, og så spraye med juif glass, og så tørke av med tørkepapir :)
null skjolder hos meg hvertfall.. bruker det på speil, glass, vinduer... alt... :p

Da må jeg prøve det neste gang :)

prøv en metode på hvert vindu å se :-) ( og så må du jo kommemed tilbakemelding her inne og, så jeg får vite :D )
Det har jeg faktisk hørt før så det må jeg prøve :)

- sett enn halv sitron i mikron , kjør på full guffe, vask av all brent ost osv vask lett med en klut. Dette funker, og det lukter godt etterpå også:)
- bakepulver i kaffekanner og brente kjeler, bland vann og bakepulver, la stå natten over.
- vask dusjen med barberskum eller bakepulver og sitron. Begge funker.
- aldri gå tomhendt fra et rom. Skal du på kjøkkenet ta med et glass. Osv.
- lag klar oppvaskmaskin og klesmaskin før du legger deg. Så er det bare å sette på om morgenen:)
:)

prøv en metode på hvert vindu å se :) ( og så må du jo kommemed tilbakemelding her inne og, så jeg får vite :D )
Her er jeg mottakelig for alle tips :)
For nå når sola har kommet fram vises skjoldene enda bedre :/

har ikke prøvd med spylevæske, men hørt at det funker.
Avispapir funker skikkelig altså :)

Har brukt avispapir på døra til vedovnen, men aldri tenkt på det til andre vinduer selv om jeg har hørt at andre bruker det :p

Eneste som kommer opp er en app som heter cozi, når jeg søker på Flylady. Ingenting på flyhelper. Jeg har iPhone 4s da.
Cozi er visst noe kalender greie som Flylady bruker, men gir ikke noe mulighet for å hake av ting som jeg vet.
Skal sjekke hva jeg finner på padden så skal jeg fortelle deg det :)

Jeg har enjokluter til vinduene og speil. Kaldt vann på filla, tørke av med en tørr en, og woila: rene ruter og ingen skjolder:)

Jeg har enjokluter til vinduene og speil. Kaldt vann på filla, tørke av med en tørr en, og woila: rene ruter og ingen skjolder:)
Oj, enjo kluter. Hva er det og hvor kjøpes det? :) Hørtes veldig enkelt ut :)

Back
Topp