"Missekåring" for juni12-jentene :)

Vi kjører som vi er igang med. Blir det feks like mange stemmer på to personer slenger jeg ut en avstemning på de.

Skal nok få det til ;)

Dessuten tror jeg nok at vi er såpass mange at alle vil få en tittel ;)
 
Forslag fra meg : Kan vi ikke bare kjøre på slik som vi har planlagt nå. Og hvis det det viser seg at det kommer inn en haug med ulike titler og vi ikke er samkjørte så kjører vi heller avstemning da! Da kan man jo bare ta utgangspunkt i de titlene som har fått flest stemmer! :)
Kjempe lurt:) da tar vi bare avstemning på de titlene som det er mye ulikt på ;-)?
 
Da har jeg fått begynt ihvertfall :)
fått plassert 9 jenter og burde få greid flere før jeg må begynne med research her ;)
 
Da har jeg sendt forslag. Må si dette var kjempevanskelig! Mange titler passer på flere personer, og noen var verre enn andre å finne tittel til :rolleyes:
 
huff mangler noen men den burde jo komme snart
 
Mangler 3:eek: men må se gjennom, for føler ikke alle passer sånn 100%.. Eller for meg passe de kanskje slik, men for andre som har prata mer med de er jeg kanskje helt på tur:eek:
 
Mangler 3:eek: men må se gjennom, for føler ikke alle passer sånn 100%.. Eller for meg passe de kanskje slik, men for andre som har prata mer med de er jeg kanskje helt på tur:eek:
Sånn blir det for meg og, men man skal jo gå ut fra eget inntrykk:)
 
Mangler 3:eek: men må se gjennom, for føler ikke alle passer sånn 100%.. Eller for meg passe de kanskje slik, men for andre som har prata mer med de er jeg kanskje helt på tur:eek:
Ja sånn var det her også. Men som FrøkenH sier så skal jo vi skrive ut i fra vårt inntrykk ja :)
 
Var veldig vanskelig å plassere noen, men tok det ut fra mitt inntrykk. Ikke sikkert andre er enige da;)
 
Back
Topp