"Missekåring" for juni12-jentene :)

nå skal je begynne denne jobben, men må je nominere meg selv til noe???
hehe sitter her selv. Synes noen er veldig vanskelig å komme på noe, hehe. men det går vel. Nei, vi må vel ikke nominere oss selv ;)
 
Da har jeg sendt ny liste :)
 
Jeg må innrømme at jeg sliter BIG time! Kjenner ikke damene her inne så godt, og må bla meg gjennom alle trådene for å se hva de forskjellige skriver osv. Kan jeg få fritak for å levere liste? :p hehe! Klarer ikke å se hvordan jeg skal få det til :p

Sendt fra min Samsung
 
Jeg må innrømme at jeg sliter BIG time! Kjenner ikke damene her inne så godt, og må bla meg gjennom alle trådene for å se hva de forskjellige skriver osv. Kan jeg få fritak for å levere liste? :p hehe! Klarer ikke å se hvordan jeg skal få det til :p

Sendt fra min Samsung
Hehe, det er noen jeg også sliter med. For har ikke pratet like mye med alle. Du kan jo feks skrive noe på de du har pratet mer med og som du kanskje kan sette noe på? :) Men forstår deg godt ;)
 
Jeg må innrømme at jeg sliter BIG time! Kjenner ikke damene her inne så godt, og må bla meg gjennom alle trådene for å se hva de forskjellige skriver osv. Kan jeg få fritak for å levere liste? :p hehe! Klarer ikke å se hvordan jeg skal få det til :p

Sendt fra min Samsung

Det gjør jeg også!! Jeg må få satt meg ned i helgen å lese masse tråder:p
 
Jeg må innrømme at jeg sliter BIG time! Kjenner ikke damene her inne så godt, og må bla meg gjennom alle trådene for å se hva de forskjellige skriver osv. Kan jeg få fritak for å levere liste? :p hehe! Klarer ikke å se hvordan jeg skal få det til :p

Sendt fra min Samsung
Sliter veldig selv ettersom jeg ikke har vært her så lenge. Regner også med at det er vanskelig for folk og plassere meg.
 
Skriv på de dere føler dere klarer å plassere. Noen av oss skal klare å plassere alle, så da tenker jeg det blir tittel på alle likevel ;)
Jeg tror jeg har en vanskelig jobb foran meg iallefall ;)
Ikke vent dere svaret allerede mandag for å si dt sånn :p
Selv om jeg allerede nå skal begynne å sortere fortløpende ;)
 
Da skal jeg skrive på de jeg kan, og levere inn ;)
Haha, jeg har laget diagram på ark og greier! For så å finne ut at dette var klin umulig :p

Sendt fra min Samsung
 
Hehe, det er noen jeg også sliter med. For har ikke pratet like mye med alle. Du kan jo feks skrive noe på de du har pratet mer med og som du kanskje kan sette noe på? :) Men forstår deg godt ;)
Da gjør jeg det! Har klart å plassere 4-5 stk så langt :p

Sendt fra min Samsung
 
Back
Topp