JMC
Juni12s sprudlende ♡
Tror det er enkelere for de "gamle" å plassere de "nye" enn omvendtSliter veldig selv ettersom jeg ikke har vært her så lenge. Regner også med at det er vanskelig for folk og plassere meg.
Sendt fra min Samsung
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er enkelere for de "gamle" å plassere de "nye" enn omvendtSliter veldig selv ettersom jeg ikke har vært her så lenge. Regner også med at det er vanskelig for folk og plassere meg.
Hehe... Var ganske vanskelig uansett... Var jeg usikker plasserte jeg folk slik jeg tror de erTror det er enkelere for de "gamle" å plassere de "nye" enn omvendtDe er så himla mange!
Sendt fra min Samsung
Det er santTror det er enkelere for de "gamle" å plassere de "nye" enn omvendtDe er så himla mange!
Sendt fra min Samsung
Dette blir spennende jenter![]()
Nå har jeg fått inn 4.Har du fått inn mange enda eller?![]()
Vi burde absolutt prøve å få til det!Nå har jeg fått inn 4.
hvordan blir det med dere denne uka tror du? Ang trilletur?
huff enda godt det er flere enn meg som sliter, noen kan je ha på flere, så det blir jo nesten bare loddtrekning mellom noen titler, og andre kjenner je liksom så lite, så de aner je ikke hvor je skal plasseremen men kjem vel fram til noe
![]()
Vi burde absolutt prøve å få til det!Hva med torsdag kanskje?
Jeg haaaater Ankern..om dekk ikke triller så skal je og iallefall ei til på ankern klokka 12 på torsdag![]()
Vi burde absolutt prøve å få til det!Hva med torsdag kanskje?
Torsdag er jeg opptatt, skal til manuellterapeuten min. men ikke før 13.45 da, så er ledig på formiddagen iallefall.om dekk ikke triller så skal je og iallefall ei til på ankern klokka 12 på torsdag![]()
Jeg haaaater Ankern..Eller rettere sagt; jeg hater å kle av meg
Men hadde vært veldig hyggelig å treffes!
![]()
Torsdag er jeg opptatt, skal til manuellterapeuten min. men ikke før 13.45 da, så er ledig på formiddagen iallefall.
ellers er jeg ledig på fredag
Haha, ja, man blir veldig opptattfredag skal je på maxi med ei venninneblir jammen veldig opptatt av å ha permisjon
![]()
Haha, ja, man blir veldig opptatt![]()