"Missekåring" for juni12-jentene :)

Sliter veldig selv ettersom jeg ikke har vært her så lenge. Regner også med at det er vanskelig for folk og plassere meg.
Tror det er enkelere for de "gamle" å plassere de "nye" enn omvendt :p De er så himla mange! :p

Sendt fra min Samsung
 
Tror det er enkelere for de "gamle" å plassere de "nye" enn omvendt :p De er så himla mange! :p

Sendt fra min Samsung
Hehe... Var ganske vanskelig uansett... Var jeg usikker plasserte jeg folk slik jeg tror de er :p
 
Ja her brukte jeg lang tid på den lista :p Blir nok vanskelig uansett, men noen er jo lett å plassere og andre vet man ikke helt. Måtte innom noen og se hva de hadde svart for å få en pekepinn på hvordan de er ;)
 
huff enda godt det er flere enn meg som sliter, noen kan je ha på flere, så det blir jo nesten bare loddtrekning mellom noen titler, og andre kjenner je liksom så lite, så de aner je ikke hvor je skal plassere :p men men kjem vel fram til noe :)
 
Sliter big time!!:p
Noen sier seg selv liksom, mens andre aner jeg ikke...;)
 
huff enda godt det er flere enn meg som sliter, noen kan je ha på flere, så det blir jo nesten bare loddtrekning mellom noen titler, og andre kjenner je liksom så lite, så de aner je ikke hvor je skal plassere :p men men kjem vel fram til noe :)

Jeg også hadde enkelte som passet til 3-4 titler :p Men man må bare velge ;)
 
Dette er VANSKELIG! Og så bare en uke frist da, gurimalla... I morgen skal jeg prøve hardt å få det til!
 
Back
Topp