"Missekåring" for juni12-jentene :)

Jenter, vær litt mer samkjørte da dere :p
Er jo nesten ikke noe likt jo :p

Har nå fått inn 5 som jeg har sortert ut, og skal få lagt inn min i løpet av dagen.
 
Jenter, vær litt mer samkjørte da dere :p
Er jo nesten ikke noe likt jo :p

Har nå fått inn 5 som jeg har sortert ut, og skal få lagt inn min i løpet av dagen.
hahaha, så morsomt. Ja vi har sikkert forskjellige tanker ;) Du får ta en sjefsavgjørelse da :)
 
Vet du hvor vanskelig det var å bestemme seg;) Sleit skikkelig med å få plassert noen jo. Får ta en sjefsavgjørelse du:)
 
Jeg aner ikke jeg, og så er det vel litt morsomt å gjøre det skjult også?
Avstemning kan man jo se hva andre har stemt. ;)
Tror ikke det kommer opp hvem som har stemt hvis man lager en skikkelig tråd. Men problemet blir jo at vi må dytte de opp hele tiden hvis vi ikke skal skrive at vi har stemt...
 
Tror ikke det kommer opp hvem som har stemt hvis man lager en skikkelig tråd. Men problemet blir jo at vi må dytte de opp hele tiden hvis vi ikke skal skrive at vi har stemt...
Ja, og så blir det jo 25 sånne avstemningstråder vi må passe på å dytte opp og... og ikke aner jeg om det går an å lage en avstemningstråd med 30 valg heller...?
 
Ja, og så blir det jo 25 sånne avstemningstråder vi må passe på å dytte opp og... og ikke aner jeg om det går an å lage en avstemningstråd med 30 valg heller...?
Tror nok det enkleste er å gjøre det slik vi gjør det..:)
Kan jo heller ta en avstemming dersom to jenter har like mange nomineringer til en tittel? For å kåre en vinner?
 
Ja, og så blir det jo 25 sånne avstemningstråder vi må passe på å dytte opp og... og ikke aner jeg om det går an å lage en avstemningstråd med 30 valg heller...?
På mitt tidligere forum kopierte vi titlene og fylte inn hvem vi nominerte. Alle gjorde det i samme tråd. Men synes det er best slik vi gjør nå jeg:D
 
Er det ikke enklere å lage avstemningstråd per påmeldte?
Tanken har slått meg også.. Er sykt mye jobb da!! Men jeg tror kanskje det blir mest riktig.
Da kunne vi jo ha stemt mellom de ulike titlene som har blitt foreslått på de enkelte personer! :)
 
  • Liker
Reactions: KSO
Tanken har slått meg også.. Er sykt mye jobb da!! Men jeg tror kanskje det blir mest riktig.
Da kunne vi jo ha stemt mellom de ulike titlene som har blitt foreslått på de enkelte personer! :)

Også blir det enklere å velge på de man ikke kjenner så godt ;)?
 
Men skal en sitte og velge ut titler som kan passe de og de da, sånn at det ikke er 30 titler å velge mellom på alle?

Hvis noen har et godt forslag er det bare å ta over jobben :p
Kan jo bare bruke noen av de titlene vi allerede har ;)
 
På mitt tidligere forum kopierte vi titlene og fylte inn hvem vi nominerte. Alle gjorde det i samme tråd. Men synes det er best slik vi gjør nå jeg:D
Det samme har jeg vært med på, fordelen var at man da kunne se hva andre hadde satt på de man slet med selv.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Men skal en sitte og velge ut titler som kan passe de og de da, sånn at det ikke er 30 titler å velge mellom på alle?

Hvis noen har et godt forslag er det bare å ta over jobben :p
Kan jo bare bruke noen av de titlene vi allerede har ;)


Forslag fra meg : Kan vi ikke bare kjøre på slik som vi har planlagt nå. Og hvis det det viser seg at det kommer inn en haug med ulike titler og vi ikke er samkjørte så kjører vi heller avstemning da! Da kan man jo bare ta utgangspunkt i de titlene som har fått flest stemmer! :)
 
Forslag fra meg : Kan vi ikke bare kjøre på slik som vi har planlagt nå. Og hvis det det viser seg at det kommer inn en haug med ulike titler og vi ikke er samkjørte så kjører vi heller avstemning da! Da kan man jo bare ta utgangspunkt i de titlene som har fått flest stemmer! :)
Enig med deg der, ellers blir det bare masse ekstra styr nå fremover :)
 
Back
Topp