Anette er dusjet og lagt, forhåpentligvis sovnet godt inn for natten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi dusjet sammen i kveld.Anette er dusjet og lagt, forhåpentligvis sovnet godt inn for natten.
Litt sjokolade også gjør susen.Og DER sovnet han etter å ha sovet endel mindre enn vanlig på dagen!
Jeg må roe ned hodet litt, lage meg en kopp te og strikke ellernoe!
Ja, det er en flott nattArian sovnet kl.19.15 i dag, og jeg krysser fingrene for at han sover like godt som i gårDa sov han fra kl.19 til 1:30, fikk mat og sov videre til kl.6! Det var det han pleide tidligere, og det er utrolig deilig med mer sammenhengende søvn!
har ikkeLitt sjokolade også gjør susen.![]()
Vi dusjet sammen i kveld.
Dusjer dere også sammen eller dusjer du bare henne? Det var veldig koselig da!
Jeg dusjet først, vasket håret og kroppen. Og så løftet jeg han opp, han lå klar på gulvet, og hadde han på armen mens jeg fikk skyldt han. Satt han litt på kneet mitt (dusjer i badekaret, så jeg kunne støtte foten på kanten), og fikk tatt litt dusjolje på føtter og hender og tissemann, han hadde vært så svett!Jeg dusjer bare henne, hvordan gjør du det når dere dusjer sammen?
Jeg dusjet først, vasket håret og kroppen. Og så løftet jeg han opp, han lå klar på gulvet, og hadde han på armen mens jeg fikk skyldt han. Satt han litt på kneet mitt (dusjer i badekaret, så jeg kunne støtte foten på kanten), og fikk tatt litt dusjolje på føtter og hender og tissemann, han hadde vært så svett!
Hvordan dusjer du bare henne?
Ah, da gjorde vi det ganske likt. Misforstod og trodde bare hun var i dusjenJeg legger henne på gulvet etter jeg har tatt av henne alle klærne, skrur på dusjen og venter til det er passelig varmt, kler av meg selv og tar med meg henne inn i dusjen. Har henne først med magen mot min og dusjer hår, rygg og rumpa. Så snur jeg henne mor meg, med baken under armen min på en mate så hun sitter, da vasker jeg henne foran med min andre håndSå løfter jeg henne opp litt og hun får leke med dusjstrålen før vi går ut
Hender jeg får vasket meg litt på kroppen, men mest kattvask det da
Hender jeg har gjort det sånn som du, at hun ligger klar på gulvet![]()
Ah, da gjorde vi det ganske likt. Misforstod og trodde bare hun var i dusjen![]()
Jeg prøvde å skru på dusjen en gang han satt i badekaret, men det blir for mye lyd for han virker det somHehe nei, må inn sammen med henne ja, det går vel kanskje an uten å måtte inn selv om jeg bruker badestolen, men da kan hun jo likså godt bade![]()
Jeg prøvde å skru på dusjen en gang han satt i badekaret, men det blir for mye lyd for han virker det som
Ja det var veldig hyggeligDet har jeg ikke forsøkt, men er jo mest kos å dusje sammen, så får de litt kroppsskontakt også![]()
hvor går det?Nå er det sex som oss eller hva det heter![]()
Jeg har (rettelse svigermor harOg DER sovnet han etter å ha sovet endel mindre enn vanlig på dagen!
Jeg må roe ned hodet litt, lage meg en kopp te og strikke ellernoe!
Så bra at du vil prøve selv!!!!Jeg har (rettelse svigermor har) kjøpt garn til sparkebuksa idag
Skal prøve å strikke selv, og så skal hun hjelpe meg! Fant selvfølgelig ikke Drops alpakka-silk på senteret, og orka ikke å dra ens ærend inn til sentrum for å se etter garn så det ble Royal alpakka fra Dalegarn, ekspeditrisa mente at det kom til å bli supermykt og deilig da!
Er spent på å komme i gang, må bare skrive ut oppskrifta og se om jeg har pinner selv
![]()
hahaha, jeg leste "nå er det sex for oss"Nå er det sex som oss eller hva det heter![]()
-svært som hun vil dele i kveld tenkte jeg Har jo strikka endel tidligere, både luer, votter, babyteppe til niesa mi (men ikke til min egen ungeSå bra at du vil prøve selv!!!!![]()