Usj! Kvelden er jo enda ungPå vei i seng! Uvanlig trøtt i kveld
Sendt fra min Samsung
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj! Kvelden er jo enda ungPå vei i seng! Uvanlig trøtt i kveld
Sendt fra min Samsung
Bruker som regel å sitte oppe lenge! Men i kveld er jeg helt kake!Usj! Kvelden er jo enda ungGod natt da
![]()
Godt å legge seg tidlig av og til ogBruker som regel å sitte oppe lenge! Men i kveld er jeg helt kake!
Sendt fra min Samsung
Klarer vi det da tro?Good!Da går vi for rundt tall før vi senger??
![]()
Huff ja. Ikke det at frøkna roter så fælt, men hun spiser jo på natta. Og jeg orker ikke tanken på å stå opp i femtida for å amme, og så sovnerr hun kanskje ikke igjen... Vurderer å ha to senger på henne da, sånn at hun sover i senga si på eget rom til hun våkner for pupp, og så komme inn til oss... Vi har to senger nemlig.mtrenger bare en madrass tilMin har flyttet i kjellerenMini roter så fælt,og jeg orker ikke å legge han på eget rom før han har funnet roen igjen
![]()
Jeg sovna jo i kveld og ble vekt kl 21Godt å legge seg tidlig av og til ogOfte jeg sovner rett etter barna er lagt
![]()
snakk om knappe 40 innleggKlarer vi det da tro?
Kan ikke sitte oppe hele natta![]()
en madrass koster ikke allverdenHuff ja. Ikke det at frøkna roter så fælt, men hun spiser jo på natta. Og jeg orker ikke tanken på å stå opp i femtida for å amme, og så sovnerr hun kanskje ikke igjen... Vurderer å ha to senger på henne da, sånn at hun sover i senga si på eget rom til hun våkner for pupp, og så komme inn til oss... Vi har to senger nemlig.mtrenger bare en madrass til![]()
Ja er fort gjortJeg sovna jo i kveld og ble vekt kl 21![]()
Var det ikke 8500 da, eller har jeg blingsa så fælt?snakk om knappe 40 innlegg![]()
Tenkte vi kunne prøve 8100 førstVar det ikke 8500 da, eller har jeg blingsa så fælt?![]()
Ja, skal tenke på det. Det er jo mulig hun hadde sovet bedre på eget rom. Men så er det det at hun må ha rom vegg i vegg med badet, og jeg aner ikke hvordan det vil gå... Iallefall ikke siden samboer står opp fem om morran... Iallefall frem til jeg begynner å jobbe...en madrass koster ikke allverdenDet var lurt igrunn
Jeg har og 2 senger
Tar det opp til vurdering
![]()
Ja, det er jo ikke så lenge tilTenkte vi kunne prøve 8100 først![]()
Ja blir mange sanne hva,vist,om menJa, skal tenke på det. Det er jo mulig hun hadde sovet bedre på eget rom. Men så er det det at hun må ha rom vegg i vegg med badet, og jeg aner ikke hvordan det vil gå... Iallefall ikke siden samboer står opp fem om morran... Iallefall frem til jeg begynner å jobbe...
ohh yesss! Var ute på øyen jeg har vokst opp på og besøkte mammaJa, det er jo ikke så lenge til
Hadde du vært borte i dag, forsinka ferje? Synes jeg så noe om det?
Nei man vet jo ikke det... Samboer mener jeg bare ser problemene, og det er mulig det. Men det er ikke han som er oppe om nattaJa blir mange sanne hva,vist,om menMen man vet ikke før man har prøvd
![]()
Oi, ja det var liitt av en forsinkelse. Hvordan var det for lillegutt da?ohh yesss! Var ute på øyen jeg har vokst opp på og besøkte mammaSkulle reise på fergen som gikk 14.20.. Men pga tekniske problemer med lemmen på kaia.. så var vi ikke ombord før kl var hal4!!!!!!!!
Han holdt ut!Oi, ja det var liitt av en forsinkelse. Hvordan var det for lillegutt da?
Ja 5 er litt i tidligeste lagetNei man vet jo ikke det... Samboer mener jeg bare ser problemene, og det er mulig det. Men det er ikke han som er oppe om natta
Nei, vi får nok bare prøve. Men har lyst til å vente til jeg skal begynne å jobbe og ingen er oppe fem om morran lenger iallefall. Tidlig nok med storebror kl seks når soverommene ligger så tett opptil oppholdsrom... Så hun blir dessverre vekket tidlig, og får for lite nattesøvn. Jeg sier hun da må legges tidligere, men det går jo ikke det heller i hverdagen.. Går iallefall ikke opp her i huset med hund som skal luftes Etter middag..