M
Moderator Kristine
Guest
Se der jaDet går fremover![]()
Flott fargevalg
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der jaDet går fremover![]()
Tusen takkSe der ja
Flott fargevalg
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Tok 5 masker på hver side hver gang, helt til det var 20 masker igjen på midtenNo har eg begynt på munnenhar eg forstått d riktig at først ska d være 5 maska igjen på hver side, så 10, så 15 og så 20??
![]()
Tok 5 masker på hver side hver gang, helt til det var 20 masker igjen på midtendårlig på forklaring, skjønte du?
![]()
Du får si ifra dersom du ikke skjønnerEg tror det..![]()
Du får si ifra dersom du ikke skjønnerKanskje noen andre her er flinkere til og forklare
![]()
Hurra, så braFerdig med munnentror det blei bra!
![]()
Kunne også tenkt meg hullrad, men aner ikke hvordan jeg lager det. Får lære meg til neste gangJeg har strikket denne til liten herstrikket den i østlandsgarn, og begynte på nøste to av hovedfargen
morsom bukse og enkelt å strikke. Strikket også med hullrad på toppen for knyting!
Jeg bruker pinne 3 til benaHvilken pinnestørrelse bruker man på bena?
Jeg er litt treg her, fått liten tid til å strikke i det siste.
Ser også ut til at det blir noen huller her og der, men dette er jo mitt første prosjekt!Går bedre neste gang tenker jeg.
Og, hvilken vei brettes den brettekanten på toppen?
Innover eller utover?
Jeg har brukt pinne 2.5 hele veienHvilken pinnestørrelse bruker man på bena?
Jeg er litt treg her, fått liten tid til å strikke i det siste.
Ser også ut til at det blir noen huller her og der, men dette er jo mitt første prosjekt!Går bedre neste gang tenker jeg.
Og, hvilken vei brettes den brettekanten på toppen?
Innover eller utover?
Jeg fester ny tråd. Bare begynner strikke med ny farge. Jeg knyter endene sammen inntil videre og fester etterpå. Men det er sikkert ikke riktigNår man strikker stripene; har dere med de ulike fargetrådene rundt, eller fester dere ny tråd?
Hvordan gjøre dette?
Og hvordan felle på innsiden av benet?
Er jo så mange måter å gjøre dette på!
Når man strikker stripene; har dere med de ulike fargetrådene rundt, eller fester dere ny tråd?
Hvordan gjøre dette?
Og hvordan felle på innsiden av benet?
Er jo så mange måter å gjøre dette på!
TakkDere er så flinke! Skulle ønske jeg kunne slenge meg på, men jeg klarer ikke å få til å strikke på fem pinner, to er mer enn nok her![]()
Forslaget til neste strikk along er en enkel jakke - bli med på den da vel! Bare en lang rund pinne!Dere er så flinke! Skulle ønske jeg kunne slenge meg på, men jeg klarer ikke å få til å strikke på fem pinner, to er mer enn nok her![]()
Ja, kanskje jeg skulle prøvd meg på det.. Burde vel begynne nå jeg daForslaget til neste strikk along er en enkel jakke - bli med på den da vel! Bare en lang rund pinne!