Strikk-a-long - Monsterbukse

Må bare få snoke litt -
så utrolig flinke dere er! Og så stilige de buksene ble!
hilsen en med ti tommeltotter som ikke kan holde to pinner i formasjon :p
 
Jeg fester ny tråd. Bare begynner strikke med ny farge. Jeg knyter endene sammen inntil videre og fester etterpå. Men det er sikkert ikke riktig;)

Måten jeg fellet på denne gangen var og strikke to masker sammen. Tok da den tredje siste og nest siste på innsiden av benet på hver side sammen:)
Takk for svar! :)
Men var det ikke to masker man skal minke? Da må man vel strikke tre masker sammen, for å få to mindre? Tre masker blir til en maske, altså to mindre. To masker sammen blir også til en maske, så minker jo da bare en maske? Eller???
Jeg får knyte trådene jeg også. Vet ikke hvordan den følger med rundt. Hi hi. ;)
Halvveis på første ben nå. :)
 
Synes buksen blir så stor?
Strikker til 6 mnd., men ser så stor ut. Vide ben, stor rumpe osv.

Flere som synes buksen har store størrelser på de små? :)
 
Takk for svar! :)
Men var det ikke to masker man skal minke? Da må man vel strikke tre masker sammen, for å få to mindre? Tre masker blir til en maske, altså to mindre. To masker sammen blir også til en maske, så minker jo da bare en maske? Eller???
Jeg får knyte trådene jeg også. Vet ikke hvordan den følger med rundt. Hi hi. ;)
Halvveis på første ben nå. :)
Jo, men strikket to sammen på begge sider, altså to steder:)

At den følger med rundt menes bare at du lar den være til du skal bruke den igjen tror jeg:)
 
Synes buksen blir så stor?
Strikker til 6 mnd., men ser så stor ut. Vide ben, stor rumpe osv.

Flere som synes buksen har store størrelser på de små? :)
Selv synes jeg alle bukser i små størrelser ser store ut.
De skal jo ha plass til bleierompe.
Og mange av de strikkebuksene er ofte tilpasset tøybleier har jeg oppdaget, og tøybleierompene er mye større enn de med vanlige papirbleier :p
 
Da er min bukse ferdig, dvs...har igjen trådfesting, sy på maskesting og feste strikk i livet.

Oppdaget igår at jeg hadde strikket 5cm for langt i ene foten, så det ble litt og rekke opp :p

Note to self... ALDRI strikke mens du drømmer deg bort i tv'en :p
 
Da er min bukse ferdig, dvs...har igjen trådfesting, sy på maskesting og feste strikk i livet.

Oppdaget igår at jeg hadde strikket 5cm for langt i ene foten, så det ble litt og rekke opp :p

Note to self... ALDRI strikke mens du drømmer deg bort i tv'en :p
Haha, strikket mer enn jeg skal noen steder jeg og;)

Bilde av ferdig bukse?:)
 
Takk for svar! :)
Men var det ikke to masker man skal minke? Da må man vel strikke tre masker sammen, for å få to mindre? Tre masker blir til en maske, altså to mindre. To masker sammen blir også til en maske, så minker jo da bare en maske? Eller???
Jeg får knyte trådene jeg også. Vet ikke hvordan den følger med rundt. Hi hi. ;)
Halvveis på første ben nå. :)
For og forklare litt enklere har jeg strikket to sammen, strikket to vanlig, deretter strikket to sammen igjen:)
 
Jeg spyr snart.... i 2timer har jeg prøvd på maskesting, men det går ikke.

Grrrrr

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Da ble buksa ferdig.
Mislykka maskesting på munnen, og knapper på øynene.

Modellen er en trøtt og trassen snart 4åring :p

uploadfromtaptalk1362851726232.jpg

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Tusen takk dere :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Back
Topp