Svigersøstra mi bor i samme huset, og der røykes d ikke. Så når vi er her med lillemor så er vi oppe
Svigermor har liksom "leiligheten" i underetasjen.
Åh, bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigersøstra mi bor i samme huset, og der røykes d ikke. Så når vi er her med lillemor så er vi oppe
Svigermor har liksom "leiligheten" i underetasjen.
Åh, bra![]()
Ja kjære, jeg vil ikke ha ho her nede. Liker ikke og være her sjøl. På sommeren står heldigvis døra åpen hele tia. Nå skal de snart flytte og da blir d røykfritt inne, får da får ho vinterhage ho skulle bruke som røykerom.
Er jeg slem som tenker "ekle kjerring" ?De fleste jeg kjenner som røyker er enig i at man skal røyke ute
![]()
Jeg liker mennesker som kan tenkeHaha, dont get me started. ;p Svigerfar og dama hans røyka også inne før. Men de slutta når lillemor ble født![]()
Kom deg opp di røtkjerring, stua mi ser jo ikke ut!Det var den ryddinga:/ nå ligger jeg i senga..
Som den lille ugla du er..Innom og sniker!
Måtte snike litt jeg også.. skulle jo egentlig vaske håret![]()
Skjønner ikke hvordan jeg kan ha fåty halsbrann uten og ha spist noe...

Tja...kanskje magesyra bare skulle opp og hilse på?![]()
Ja må være det. Sikkert fordi jeg har stram bukse påHo liker ikke det!
![]()

"Du klemmer meg?? Okei, da kjører jeg magesyre opp i halsen på deg! Moahahaha!"![]()

"Du klemmer meg?? Okei, da kjører jeg magesyre opp i halsen på deg! Moahahaha!"![]()