Jessjess
Elsker forumet
Håper du får en fin natt og at du får sove!!Jes då legger eg meg og. Håper på litt søvn. Blir ikkje så mykje aktivitet på dagtid i morgen.. men kommer sterkere tilbake på kvelden...natta søtinger! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en fin natt og at du får sove!!Jes då legger eg meg og. Håper på litt søvn. Blir ikkje så mykje aktivitet på dagtid i morgen.. men kommer sterkere tilbake på kvelden...natta søtinger! <3
oi..... Ja du må komme med oppdatering...Er på føden en tur eg.. så er ikkje super mykje innpå her... Men må jo komme med en oppdatering ettepå![]()
Ååh hva skjeeer? Er alt bra? ?Er på føden en tur eg.. så er ikkje super mykje innpå her... Men må jo komme med en oppdatering ettepå![]()
Ååh hva skjeeer? Er alt bra? ?
Huff, du må vente til mai, lille baby! Krysser fingrene for degFekk voldsomme vonde sammentrekkninger i morges.. sykt vondt.. samtidig som svetten rant og eg hadde hodepine med tåkesyn.. er bedre no.. heldigvissitter å venter på legen skal skjekke livmorhalsen for åpning og om vatnet er gått eller om eg bare lakk urin.. (det var i går kveld) .. håper det er falsk alarm.. *krysse fingrene*
Huff, krysser fingrene for deg...Fekk voldsomme vonde sammentrekkninger i morges.. sykt vondt.. samtidig som svetten rant og eg hadde hodepine med tåkesyn.. er bedre no.. heldigvissitter å venter på legen skal skjekke livmorhalsen for åpning og om vatnet er gått eller om eg bare lakk urin.. (det var i går kveld) .. håper det er falsk alarm.. *krysse fingrene*
Huff, så utrolig ekkelt! Håper alt går bra med deg!Fekk voldsomme vonde sammentrekkninger i morges.. sykt vondt.. samtidig som svetten rant og eg hadde hodepine med tåkesyn.. er bedre no.. heldigvissitter å venter på legen skal skjekke livmorhalsen for åpning og om vatnet er gått eller om eg bare lakk urin.. (det var i går kveld) .. håper det er falsk alarm.. *krysse fingrene*
Å huff! Håper småen har det bra, at du har det bra og at småen blir i magen liiiiiiiitt til!!Fekk voldsomme vonde sammentrekkninger i morges.. sykt vondt.. samtidig som svetten rant og eg hadde hodepine med tåkesyn.. er bedre no.. heldigvissitter å venter på legen skal skjekke livmorhalsen for åpning og om vatnet er gått eller om eg bare lakk urin.. (det var i går kveld) .. håper det er falsk alarm.. *krysse fingrene*
Håper det var falsk alarm !?Fekk voldsomme vonde sammentrekkninger i morges.. sykt vondt.. samtidig som svetten rant og eg hadde hodepine med tåkesyn.. er bedre no.. heldigvissitter å venter på legen skal skjekke livmorhalsen for åpning og om vatnet er gått eller om eg bare lakk urin.. (det var i går kveld) .. håper det er falsk alarm.. *krysse fingrene*
JaHåper det var falsk alarm !?
Ser sånn ut.. Jeg skal legge meg og se på serie nåå. Lang dag i morgen, siden jeg presterte å tygge i stykker tanna mi for noen minutter siden og kjenner det begynner å bli vondtHmm har alle pause nå?