Skravletråd 4. mars

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Ja, hva skjerr i dag a' jenter?

Jeg skal på fysio kl 9, føler det ikke hjelper.. men de siste to dagene har bekkenet gjort så vondt at jeg nesten ikke greier gå... Så nå må jeg vurdere krykker kjenner jeg...

Så skal det komme en vaskedame hit 12.30. Vi ordnet det for et par uker siden, dere husker kanskje at mannen falt og fikk brudd i ryggen (?), og det var helt fantastisk! Hun som kom for et par uker siden kan ikke komme nå, men sendte en venninne. Begge er polakker. Så spent om hun her er like nøye som hun forrige!

I ettermiddag har jeg forelesning i Oslo, spørs om jeg greier å komme meg dit.. Men det er siste samling før eksamen og jeg føler at jeg MÅ!!! Men 17-21 på skolebenken i kveld frister ikke.

Er det bare meg her? Ser at nesten alle trådene på første side er oppdatert av meg! Fnis! Sånn er det.. Guttungen er i bhg for første gang på over en uke, vet ikke hvem som gledet seg mest, meg eller han!

Hehe.. er nok tidlig enda =)
I dag har jeg faktisk ingen planer jeg.. burde få ryddet litt på hobbyrommet for der er det mildt sagt kaos!
Og ellers kanskje litt annet rundt i huset =P

Men av erfaring vet jeg at jeg pleier å bli veldig inspirert til noen små prosjekter da jeg rydder hobbyrommet =) Så blir vel ratt sittende der i dag =P

Her er vi syke. Både jeg og jentungen. Gubben er på jobb.

Er så sliten og lei, og ikke minst trøtt. Jentungen har holdt det gående inatt, og det er jeeg som har vært oppe hver gang! itilegg til at jeg har vært oppe og tissa 100 ganger. Møøkk.

Her skal jeg til legen kl. 11 og deretter en tur innom jobb og snakke med sjefen. Etterpå håper jeg at jeg får tid til en liten shoppingrunde på h&m på mammaavdelingen. Jeg har nesten ingen klær som passer nå ;) Deretter skal jeg, gubben og mini handle matvarer for hele uka, og så hjem og lage middag og kose oss resten av ettermiddagen og kvelden :)

Jeg har faktisk sovet helt fra jeg la meg kl 23 og helt til kl.5.
Lå og slappet av og halvsov til 7. Da kom junior og skulle tisse. Tok han med på do og fulgte han i seng igjen. Han sovna ikke,men ga meg hvertfall et kvarter til :)
Har levert han i bhg og nå er det frokost i form av banan og "Cultura kveldsro". Litt feil kanskje,men :p

Planen for i dag er å sette opp ukesmeny for hvertfall 2 uker. Da har jeg 4 med de to jeg skrev sist.
Og så må jeg brette en hel haug med klær for nå er det fullt i en stor og en liten klesbalje og i trommelen,så jeg får ikke vaska mer før jeg har bretta. Uff,nå følte jeg meg lat :p

Nå sitter jeg og spiser frokost sammen med bursdagspia:) tenk hele 6år!:) så skal hun i bhg og jeg skal fortsette malingen:) sattser på å bli ferdig i dag og da blir kjellerstuen ferdig til feiring i helgen= gla husmor:p

Har ikke stått opp enda, men er like før nå.
Ligger bare og drar meg i senga og henger litt på bv...

sambo og guttepjokken har dratt på jobb og bhg for et par timer siden.

Så snaaaaaart opp og hopp her!!!!

Ingen planer idag. Vondt i bekkenet :( og trøtt og sliten....:(
Har levert i barnehagen og funnet kroken min i sofaen.

Jeg har FRI i dag. Juhuu :)
Ungene er levert på skole og barnehage etter å ha vært hjemme 1 uke med vinterferie. Begge gledet seg veldig til hverdag igjen siden vi har hatt pyton vær hele vinterferien.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dagen - jeg burde være hjemme å rydde, men tror jeg skal stikke på cafe heller :happy119
I ettermiddag er det turn for begge jentene så da går den dagen.
På onsdag kommer mannen hjem fra jobb - gledings og nedtelling til det.

Her blir det vell og rydde litt. Mannen har bursdag idag, men er enda irritert på han etter helgen. Så var det vell ikke mer og skrive da, føler meg så kjedelig..

Hjemme etter fysio! Vondt som pokker og greide bare noen av øvelsene.. Nå spiser jeg bolle med smør og brunost, ser dette fødeklinikkprogrammet på Fem (har ikke sett så mye før), og henger her.. Skal snart hive meg rundt og få ryddet litt før vaskedama kommer.

Vel jeg er sur på sambo i dag...

Så har jeg vært en tur på jobb, med ny sykemelding.. Nå har jeg krasja på benken.... Skal vel snart hvile litt..

Nå sitter jeg og spiser frokost sammen med bursdagspia:) tenk hele 6år!:) så skal hun i bhg og jeg skal fortsette malingen:) sattser på å bli ferdig i dag og da blir kjellerstuen ferdig til feiring i helgen= gla husmor:p

Gratulerer med 6åringen!:)

Hva skjedde i helgen?
Alt for mye drikking! Hvem fan drikker fra torsdag til søndagskveld liksom? Og invitere kompiser hjem på fest på samboers bursdag? Ikke fikk jeg noe bursdagsgave av han heller, ikke en blomst engang! Så idag har jrg gratulert han med dagen og har ikke sakt noe til han etter det.

Alt for mye drikking! Hvem fan drikker fra torsdag til søndagskveld liksom? Og invitere kompiser hjem på fest på samboers bursdag? Ikke fikk jeg noe bursdagsgave av han heller, ikke en blomst engang! Så idag har jrg gratulert han med dagen og har ikke sakt noe til han etter det.

:eek::mad::eek::mad:

Hva i helvette!? Da hadde jeg vært rasegal! Han hadde ikke overlevd bursdagen sin. :p

:eek::mad::eek::mad:

Hva i helvette!? Da hadde jeg vært rasegal! Han hadde ikke overlevd bursdagen sin. :p

Er bare "litt" irritert altså. Hadde vi hatt 2 biler så hadde jeg pakket sekken og dratt hjem til mamma, MEN må vente helt til onsdag for da drar han på hurtigrute tur med kompisen sin som har det for seg at sambo er singel og kan dra bort når han vil og drikke seg peise kanon. Er sikkert 3 eller 4 gangen han er blitt invitert med på tur av denne kompisen, mens jeg må sitte hjemme og vente. Jo mer jeg tenker jo mer irritert blir jeg, kjennet jeg har lemus i øyet jeg er så irritert.

Er bare "litt" irritert altså. Hadde vi hatt 2 biler så hadde jeg pakket sekken og dratt hjem til mamma, MEN må vente helt til onsdag for da drar han på hurtigrute tur med kompisen sin som har det for seg at sambo er singel og kan dra bort når han vil og drikke seg peise kanon. Er sikkert 3 eller 4 gangen han er blitt invitert med på tur av denne kompisen, mens jeg må sitte hjemme og vente. Jo mer jeg tenker jo mer irritert blir jeg, kjennet jeg har lemus i øyet jeg er så irritert.

Men har du sagt til samboeren din at det ikke er greit og ha det sånn!? Jeg hadde ikke godtatt det greiene der. Aldri i Verden!

Back
Topp