Skravletråd 4. mars

Er bare "litt" irritert altså. Hadde vi hatt 2 biler så hadde jeg pakket sekken og dratt hjem til mamma, MEN må vente helt til onsdag for da drar han på hurtigrute tur med kompisen sin som har det for seg at sambo er singel og kan dra bort når han vil og drikke seg peise kanon. Er sikkert 3 eller 4 gangen han er blitt invitert med på tur av denne kompisen, mens jeg må sitte hjemme og vente. Jo mer jeg tenker jo mer irritert blir jeg, kjennet jeg har lemus i øyet jeg er så irritert.

Min kjære har også en sånn kompis som tror at han kan reise hvor som helst og når som helst.. MEN, min er pent nødt til å si "nei, det passer ikke".. :P Ellers hadde jeg blitt SUR..... Han har vært på noen turer før jeg ble gravid, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at han "ikke får lov". Kompisene må jo begynne å skjønne at livet ikke kan være kliss likt hele tiden, noen må faktisk "bli voksne" og ta ansvar for ting rundt seg også.

Men har du sagt til samboeren din at det ikke er greit og ha det sånn!? Jeg hadde ikke godtatt det greiene der. Aldri i Verden!
Hva kan man liksom si? Nei du får ikke dra på tur, å nei du får ikke drikke så mye? Er redd for og bli oppfattet som en bitch, ikke bare av samboer men av alle andre rundt han om jeg sier nei. Har sakt til han at fra det er 1 mnd igjen til termin og utover en gooooood stund er det total forbud på all alkohol, da flirte han bare. Så regner vell egentlig med å dra aleine på føden når den tid kommer. Er så mye jeg skulle ha sakt til han, men han oppføre seg som en tenåring og blir sur eller flire det bort når jeg prøver og snakke med han. Kan være alt bare bygger seg opp i hode idag soden jeg var irritert til og begynne med.

Hva kan man liksom si? Nei du får ikke dra på tur, å nei du får ikke drikke så mye? Er redd for og bli oppfattet som en bitch, ikke bare av samboer men av alle andre rundt han om jeg sier nei. Har sakt til han at fra det er 1 mnd igjen til termin og utover en gooooood stund er det total forbud på all alkohol, da flirte han bare. Så regner vell egentlig med å dra aleine på føden når den tid kommer. Er så mye jeg skulle ha sakt til han, men han oppføre seg som en tenåring og blir sur eller flire det bort når jeg prøver og snakke med han. Kan være alt bare bygger seg opp i hode idag soden jeg var irritert til og begynne med.
Det er nettopp det du skal si! Altså, sånn kan man ikke oppføre seg når man skal bli far! Hvor gammel er han? Min mann ble kalt "tøffel" i flere år han, men nå er det flere tøfler i vennekretsen hans! De blir voksne tilslutt, de aller fleste!

Jeg sier nei til ting. Kanskje jeg er en bitch, men når man har blitt "voksen" så må man fader meg ta litt ansvar og. Hadde ikke godtatt og ha det sånn, og samboeren din burde skjønne at han ikke skal drikke hele helga. Appåtil på bursdagen din!

Her sitter jeg og gjør ingenting akkurat nå, kjeder meg litt for tiden og er litt rastløs.. :p Mest for at jeg er sykmeldt og ikke gjør så veldig mye på dagene, og om jeg prøver og gjøre noe får jeg ont i bekkenet.. Æsj!! Og så bor vi laangt unna en by, så kan liksom ikke bare ta en tur på kafe for å gjøre noe annet heller, og vennene jobber jo. Tror jeg sksl legge meg litt.. Hehe :)

Her sitter jeg og gjør ingenting akkurat nå, kjeder meg litt for tiden og er litt rastløs.. :p Mest for at jeg er sykmeldt og ikke gjør så veldig mye på dagene, og om jeg prøver og gjøre noe får jeg ont i bekkenet.. Æsj!! Og så bor vi laangt unna en by, så kan liksom ikke bare ta en tur på kafe for å gjøre noe annet heller, og vennene jobber jo. Tror jeg sksl legge meg litt.. Hehe :)

Snakk om å ha det likt :P Heldigvis får jeg ikke vondt i bekkenet før ETTER at jeg har fått gjort litt, men upraktisk likevel.. Må alltid tenke "skal vi noe ikveld?" før jeg tar noen turer opp og ned trappa til loftet for klesvask, rydding etc.. :P

Snakk om å ha det likt :p Heldigvis får jeg ikke vondt i bekkenet før ETTER at jeg har fått gjort litt, men upraktisk likevel.. Må alltid tenke "skal vi noe ikveld?" før jeg tar noen turer opp og ned trappa til loftet for klesvask, rydding etc.. :p

Haha..Vi har det fint :D
Ja, det går bra med noen små turer opp og ned trappen, men så er det stopp noen timer..:p Da er det bare og vente på at det skal bli litt bedre og så er det pån igjen, for har funnet ut at det er farlig og sitte i ro ;)

Haha..Vi har det fint :D
Ja, det går bra med noen små turer opp og ned trappen, men så er det stopp noen timer..:p Da er det bare og vente på at det skal bli litt bedre og så er det pån igjen, for har funnet ut at det er farlig og sitte i ro ;)

Det verste er å legge seg ned, da kommer jeg meg søren ikke opp igjen.. :P VONDT i bekkenet når jeg rører på meg liggende, myye bedre å gå litt over gulvet :)

Det verste er å legge seg ned, da kommer jeg meg søren ikke opp igjen.. :p VONDT i bekkenet når jeg rører på meg liggende, myye bedre å gå litt over gulvet :)

Ja, sant :D
I går kveld låg jeg og mannen på sofan og såg film, sikkelig koselig. :) Helt til filmen var ferdig og jeg var super tissetreng, og bare måtte på do med en gang, ja jøss, kom meg først ikke opp av sofan, når jeg endelig veldig elegant har kavet meg pp på et vis, da får jeg ikke til og gå.. Når jeg endelig har kommet meg på do er det nert jeg ikke rekk å få av meg boksen i tide (gikk heldigvis bra) :D Jeg såg antakeligvis ganske morsom ut der jeg holdt på, for det flira ganske bra i sofan bak meg :p

Ja, sant :D
I går kveld låg jeg og mannen på sofan og såg film, sikkelig koselig. :) Helt til filmen var ferdig og jeg var super tissetreng, og bare måtte på do med en gang, ja jøss, kom meg først ikke opp av sofan, når jeg endelig veldig elegant har kavet meg pp på et vis, da får jeg ikke til og gå.. Når jeg endelig har kommet meg på do er det nert jeg ikke rekk å få av meg boksen i tide (gikk heldigvis bra) :D Jeg såg antakeligvis ganske morsom ut der jeg holdt på, for det flira ganske bra i sofan bak meg :p

Huff, det hørtes kjent ut ja.. En kveld måtte sambo gå bak meg i trappa for at jeg skulle tørre å prøve å gå opp.. Føttene funka jo ikke! :P

Men har du sagt til samboeren din at det ikke er greit og ha det sånn!? Jeg hadde ikke godtatt det greiene der. Aldri i Verden!
Det går jo ikke ann å ha det sånn!! Hadde det vært min samboer hadde han vært kastet ut for lengst! Skal han drive slik etter at barnet kommer også da eller? Nei, guri malla.. Kjente faktisk at jeg ble irritert nå!! =(

Oi.. svarte visst på feil innlegg ser jeg.. men dere skjønte kanskje hva jeg mente??

jepp jeg hadde sagt klart i fra! Slik oppførsel er absolutt ikke akseptabel når man er i et forhold så skal man ta hensyn... Greit at du kanskje ikke skal nekte han alt, men synes absolutt du skal begynne å fortella han hva som akseptabelt.. Og spesiellt nå når dere skal ha barn sammen...

I dag er det en ordentlig bæsjedag. Hadde sagt til gubben at han måtte fikse sånn automatisk betaling til barnehagen...og det var visst glemt...så fant jeg plutselig ut at barnehagen ikke er betalt siden 1 januar og det er ingen penger på konto`n. Og da får jeg ikke betalt før på fredag, og fristen gikk ut på fredag som var.
Herregud :sad010Prøver å få tak i kontordama i barnehagen (la igjen beskjed tilogmed), men ingen ringer tilbake.
Så nå blir vel plassen sagt opp :(

I dag er det en ordentlig bæsjedag. Hadde sagt til gubben at han måtte fikse sånn automatisk betaling til barnehagen...og det var visst glemt...så fant jeg plutselig ut at barnehagen ikke er betalt siden 1 januar og det er ingen penger på konto`n. Og da får jeg ikke betalt før på fredag, og fristen gikk ut på fredag som var.
Herregud :sad010Prøver å få tak i kontordama i barnehagen (la igjen beskjed tilogmed), men ingen ringer tilbake.
Så nå blir vel plassen sagt opp :(
Det er nok ingen fare med at plassen blir sagt opp. Iallefall skal det ganske så mye til i barnehagen hvor jeg jobber. Du vil først få flere advarsler og du vil bli innkalt på møte og slik.. Tipper det er helt i orden hvis du bare forteller hva som er skjedd. Og de setter nok opp en betalingsplan slik at du slipper å betale for 4 mnd samtidig! Slik fungerer det iallefall hos oss!! =)

Det er nok ingen fare med at plassen blir sagt opp. Iallefall skal det ganske så mye til i barnehagen hvor jeg jobber. Du vil først få flere advarsler og du vil bli innkalt på møte og slik.. Tipper det er helt i orden hvis du bare forteller hva som er skjedd. Og de setter nok opp en betalingsplan slik at du slipper å betale for 4 mnd samtidig! Slik fungerer det iallefall hos oss!! =)

Å herregud, tror du det går altså?? Vet ikke åssen sånt fungerer jeg :confused: Dette er bare helt grusomt :( Tør ikke sende barna i barnehagen før jeg har fått prata med kontordama. Det er jo så flaut. Alle pengene skal betales i sin helhet, men må bare bli fredag først...

Ikke bra å være gravid nå slikt skjer :sad010 Blir mye tårer av slikt

Back
Topp