Skravletråd 4. mars

Å herregud, tror du det går altså?? Vet ikke åssen sånt fungerer jeg :confused: Dette er bare helt grusomt :( Tør ikke sende barna i barnehagen før jeg har fått prata med kontordama. Det er jo så flaut. Alle pengene skal betales i sin helhet, men må bare bli fredag først...

Ikke bra å være gravid nå slikt skjer :sad010 Blir mye tårer av slikt
Jeg er helt sikker på at det går helt fint!! Og det er nok ingen fare å sende barna i bhg alikevel. Hos oss har vi folk som skylder mer enn det og som ikke viser interesse i det heletatt til å gjøre noe med det.. Det er jo barna vi er der for.. de skal jo uansett gå først. Så det går ganske langt før det kommer noe oppsigelse ifra bhg. De kommer iallefall til å ta det opp med deg først på et møte med styrer, og da skal du fremdeles få god tid til å ordne opp i det! Ingen fare! Herregud, slik kan jo skje hvem som helst!! Tipper de har full forståelse for det!! =)

Å herregud, tror du det går altså?? Vet ikke åssen sånt fungerer jeg :confused: Dette er bare helt grusomt :( Tør ikke sende barna i barnehagen før jeg har fått prata med kontordama. Det er jo så flaut. Alle pengene skal betales i sin helhet, men må bare bli fredag først...

Ikke bra å være gravid nå slikt skjer :sad010 Blir mye tårer av slikt

Det er nok ingen problem. Dem er veldig snille på slike ting. :)

Det er nettopp det du skal si! Altså, sånn kan man ikke oppføre seg når man skal bli far! Hvor gammel er han? Min mann ble kalt "tøffel" i flere år han, men nå er det flere tøfler i vennekretsen hans! De blir voksne tilslutt, de aller fleste!

Jepp!
Kan ikke la han holde på sånn!
Er det bare du som skal være voksen da?
Hvis han syns du er bitch når du ber han ta ansvar og bli voksen så har han helt klart feil prioriteringer. Og kompisene hans får si hva de vil. De har da ikke noe med det.

Det er nettopp det du skal si! Altså, sånn kan man ikke oppføre seg når man skal bli far! Hvor gammel er han? Min mann ble kalt "tøffel" i flere år han, men nå er det flere tøfler i vennekretsen hans! De blir voksne tilslutt, de aller fleste!
Min samboer har også blitt kalt "tøffel" flere ganger, men han er veldig slik av person. Samboern bare smiler til dem og sier, selvfølgelig er jeg tøffel, vi skal ha en liten gutt i juni - og jeg skal gjøre alt jeg kan for jenta mi som skal bære fram min herlige sønn! <3 Nå er min kjære veldig veldig søt da, kan kanskje ikke forvente at de sier sånn! Men jeg smelter like mye hver gang <3
Kompissene hans kjenner han jo godt og ville aldri kalt han noe slik i vond mening.. De er en svær kompisgjeng på 18 stk, og hver eneste en av de har i forskjellige anledninger kommet bort til meg og fortalt at jeg har virkelig skutt gullfuglen. At jeg ikke kunne funnet en mann som er snillere og ville blitt en bedre far =) Godt å høre slik av kompisgjengen! =)

Skravleskravleskravle.. :)

Lurer på om jeg skal gå ut og ta litt opptelling på delene til drivhuset.. De ligger litt spredt etter at de ble tatt av storm for tredje gang i vinter...... (jaaaa jeg vet jeg burde sikre det.. ) Noen står i kjellern til svigers tror jeg, og så har vi noen i en bod, og noen ligger samlet ved drivhuset.. Må bestille det som mangler så jeg får satt det opp igjen snart, er jo sesong nå! :D

Uff halsrann er så fælt, slet masse med det. I de to andre svangerskapa, og det kommer noen dager.. De sier jo st om man har mye halsbrann så får barnet mye hår:p det har stemmt her:)

Uff halsrann er så fælt, slet masse med det. I de to andre svangerskapa, og det kommer noen dager.. De sier jo st om man har mye halsbrann så får barnet mye hår:p det har stemmt her:)

Stemte ikke her. Var veldig plaget med halsbrann med nr. 2 og hun fikk ikke hår på hode før ho var nesten 1 år :D

innom igjen gitt :laughing002 Vi må virkelig få opp dampen når det gjelder denne termingruppekrigen altså :confused:

Er forresten helt umulig å få barna til å sove i dag. Har Jon Blund tatt seg fri?? :think005

Min ble også kalt tøffel av kompisene i mange år. Han var den første av gutta som fikk barn og gjett om han fikk høre det :) Vi var vel også et par som var med på det meste av festligheter og gøy så det var jo en liten overgang for oss begge. Det var mest vennskaplig erting av kompisene - de skjønte det jo egentlig.
Nå er det kompisene som sitter der som nybakt førstegangs far, og gjett om de er tøflete og tussete?
Må bare le. He he. Nå er jo min en erfaren gammel gubbe hva barnestell gjelder (han er 31 år og snart 3barnsfar).

Jeg gleder meg til sommeren ja!! Kan ikke vente til varmere tider:)

Back
Topp