Var vel ingen som gjorde det... Kan heller sende på på om du ønsker det.. Følte det ble ganske feil å si det herRakk ikke lese, jeg...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel ingen som gjorde det... Kan heller sende på på om du ønsker det.. Følte det ble ganske feil å si det herRakk ikke lese, jeg...![]()
Ta det på skattekammeret daVar vel ingen som gjorde det... Kan heller sende på på om du ønsker det.. Følte det ble ganske feil å si det her
Var vel ingen som gjorde det... Kan heller sende på på om du ønsker det.. Følte det ble ganske feil å si det her
Legg det på skattekammeret om du vil...Var vel ingen som gjorde det... Kan heller sende på på om du ønsker det.. Følte det ble ganske feil å si det her
Kjenner den følelsen ja.. Men godt du ikke ønsker det lengre daDette er lite koselig men...
For noen år tilbake hadde jeg sterke ønsker og planer om å ta mitt eget liv![]()
Gjort detLegg det på skattekammeret om du vil...![]()
Flott
Skal lese etterpå når minstemann sover...![]()
Husk at smilefjes teller ikke som innlegg
Jeg vet... Kompå det... 5 straffe innlegg til megHusk at smilefjes teller ikke som innlegg![]()
10 takk!Jeg vet... Kompå det... 5 straffe innlegg til meghehehe
Ja, greit10 takk!![]()
Vakkert? Hihi...Jeg synger forresten i dusjen![]()
Meget vakkertVakkert? Hihi...
Hehe.... Kan se det for megMeget vakkert![]()
Eller høreHehe.... Kan se det for meg![]()
Tror ikke jeg du vilEller høre![]()