Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst? Så morro!Jeg har bodd i jungelen og hatt apekatt som kjæledyr![]()
hehe, ja - det var veldig kjekt. For meg er dette helt normalt, men har jo forstått etter at jeg har blitt eldre at det er visst ikke så normaltSeriøst? Så morro!![]()
Oi! Det var spennende!!Jeg har bodd i jungelen og hatt apekatt som kjæledyr![]()
hehe, det kan jeg. Men vil ikke kuppe denne trådenOi! Det var spennende!!
Fortell mer da!
Hihi...så morsomt!Når jeg gikk i 2. klasse på barneskolen, vant jeg en tegnekonkurranse (som gikk på hele skolen og alle klassene). Den gikk ut på å tegne en tegning med sunn mat på.
Det ironiske var at jeg skulle være morsom, så istedet for å tegne noe sunt, så tegnet jeg en hamburger. Noe jeg anså som usunt
Jeg vet ikke om det sier noe om tegnekunnskapene mine eller øynene til dommerene
Haha! Men artig med premie da![]()
Da lager du en ny tråd da vettu!hehe, det kan jeg. Men vil ikke kuppe denne tråden![]()
Det skal jeg gjøre. Men tror det må bli i morgen. Er min tur til å ta avvenning av snuppa i natt. Så må nok legge meg snart for å få litt søvn mens hun sover tenker jegDa lager du en ny tråd da vettu!![]()
Så flott!Det skal jeg gjøre. Men tror det må bli i morgen. Er min tur til å ta avvenning av snuppa i natt. Så må nok legge meg snart for å få litt søvn mens hun sover tenker jeg![]()
Flott!Så flott!Kan vente i spenning til i morgen, jeg!
Lykke til i natt!
Kuuult!Jeg har bodd i jungelen og hatt apekatt som kjæledyr![]()
Oii, gleder meg til å lese om jungelenDet skal jeg gjøre. Men tror det må bli i morgen. Er min tur til å ta avvenning av snuppa i natt. Så må nok legge meg snart for å få litt søvn mens hun sover tenker jeg![]()
Uff....så vondt!Ble mobbet på skolen fra 1 til og med 2 klasse fordi jeg var flink. Heldigvis ble det slutt når vi fikk ny lærer i 3 klasse![]()
Oi, kult!!Jeg har bodd i jungelen og hatt apekatt som kjæledyr![]()
Au!!Jeg knuste albuen da jeg var 6 år, alle beina måtte pusles sammen igjen, måtte igjennom to operasjoner. Andre operasjonen var fordi jeg ikke klarte ligge stille, så det grodde feil
Har et stort arr på albuen i dag, og den er litt annerledes enn den andre.
Kanskje ikke så spennende, men eneste jeg kom på![]()
Vi hadde hoppekonkurranse i en trapp så falt jeg veldig gæli:SAu!!
Hvordan klarte du det da?