Fortell en ting..

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Fortell noe spennende/morsomt/trist om deg selv som ikke så mange vet!:)

Seriøst? Så morro!:D
hehe, ja - det var veldig kjekt. For meg er dette helt normalt, men har jo forstått etter at jeg har blitt eldre at det er visst ikke så normalt ;) hehe

Når jeg gikk i 2. klasse på barneskolen, vant jeg en tegnekonkurranse (som gikk på hele skolen og alle klassene). Den gikk ut på å tegne en tegning med sunn mat på.
Det ironiske var at jeg skulle være morsom, så istedet for å tegne noe sunt, så tegnet jeg en hamburger. Noe jeg anså som usunt :P

Jeg vet ikke om det sier noe om tegnekunnskapene mine eller øynene til dommerene :P
Haha! Men artig med premie da :D

Når jeg gikk i 2. klasse på barneskolen, vant jeg en tegnekonkurranse (som gikk på hele skolen og alle klassene). Den gikk ut på å tegne en tegning med sunn mat på.
Det ironiske var at jeg skulle være morsom, så istedet for å tegne noe sunt, så tegnet jeg en hamburger. Noe jeg anså som usunt :p

Jeg vet ikke om det sier noe om tegnekunnskapene mine eller øynene til dommerene :p
Haha! Men artig med premie da :D
Hihi...så morsomt!:D

Da lager du en ny tråd da vettu!:p
Det skal jeg gjøre. Men tror det må bli i morgen. Er min tur til å ta avvenning av snuppa i natt. Så må nok legge meg snart for å få litt søvn mens hun sover tenker jeg ;)

Det skal jeg gjøre. Men tror det må bli i morgen. Er min tur til å ta avvenning av snuppa i natt. Så må nok legge meg snart for å få litt søvn mens hun sover tenker jeg ;)
Så flott!:) Kan vente i spenning til i morgen, jeg!:P
Lykke til i natt!

Oii, gleder meg til å lese om jungelen:D

Ble mobbet på skolen fra 1 til og med 2 klasse fordi jeg var flink. Heldigvis ble det slutt når vi fikk ny lærer i 3 klasse :)

Ble mobbet på skolen fra 1 til og med 2 klasse fordi jeg var flink. Heldigvis ble det slutt når vi fikk ny lærer i 3 klasse :)
Uff....så vondt!:(
Regner med det var sjalusi og misunnelse som lå bak..
Sender deg en klem..:)

Jeg knuste albuen da jeg var 6 år, alle beina måtte pusles sammen igjen, måtte igjennom to operasjoner. Andre operasjonen var fordi jeg ikke klarte ligge stille, så det grodde feil:D
Har et stort arr på albuen i dag, og den er litt annerledes enn den andre.

Kanskje ikke så spennende, men eneste jeg kom på;)

Jeg knuste albuen da jeg var 6 år, alle beina måtte pusles sammen igjen, måtte igjennom to operasjoner. Andre operasjonen var fordi jeg ikke klarte ligge stille, så det grodde feil:D
Har et stort arr på albuen i dag, og den er litt annerledes enn den andre.

Kanskje ikke så spennende, men eneste jeg kom på;)
Au!! :confused:
Hvordan klarte du det da?

Back
Topp