M
MaseMamma09/11
Guest
Har de siste dagene nå hatt en intens smerte. Er akkurat som et stramt bredt bånd som sitter under puppene og ned til litt over navlen, rundt kroppen. Altså sitter smertene både foran og bak hvis dere skjønner, men mest i sidene.
Smertene minner meg veldig om nyrebekkenbetennelse smertene jeg har hatt i det siste, men går nå på antibiotika(pga mistanke om ny uvi) og hadde igår ingen utslag på urinstix og ei heller feber.
Er en kvalmende smerte som ikke gir seg, blir om noe bare mer og mer intens! Er trøtt og sliten av det store ubehaget og begynner å sette seg litt i brystet så det ikke er så godt å trekke pusten.
Mistenker ikke noe alvorlig, men lurer veldig på hva det kan være! Smertestillende funker ikke, ei heller voltaren/paralgin forte! Trodde først det var ryggsmerte, for har jo ifte det. Men er mer en kvalmende og pulserende smerte.
Kan det være muskler som bare er drit vonde rundt kroppen og i sidene siden jeg har hatt 2 nyrebekkenbetennelser og mye vondt i bekkenet i det siste?
Tenker selv at jg bare burde overse det, men det klarer jeg ikke fordi det er så svært ubehagelig hele dagen at jeg ikke kan gjøre mine vanlige sysler.
Er så lei av denne kroppen
--------------------------------------------
Det blir bare værre
sitter bare i ryggen og sidene nesten. Er kvalm og kan ikke være i noe aktivitet. Har det kun greit når jeg er helt i ro på sofaen, har fortsatt vondt men klarer å takle det. Og alt dette er når jeg bruker en paralgin forte 4ganger om dagen
minner bare mer og mer om nyrebekkenbetennelser jeg har hatt i det siste. Men går jo på selexid for uvi på 9ende dagen???!!!!
Er så vondt nå at eg nesten blir litt redd og lei meg
beklager for sytinga mi, men må bare få det ut!
Smertene minner meg veldig om nyrebekkenbetennelse smertene jeg har hatt i det siste, men går nå på antibiotika(pga mistanke om ny uvi) og hadde igår ingen utslag på urinstix og ei heller feber.
Er en kvalmende smerte som ikke gir seg, blir om noe bare mer og mer intens! Er trøtt og sliten av det store ubehaget og begynner å sette seg litt i brystet så det ikke er så godt å trekke pusten.
Mistenker ikke noe alvorlig, men lurer veldig på hva det kan være! Smertestillende funker ikke, ei heller voltaren/paralgin forte! Trodde først det var ryggsmerte, for har jo ifte det. Men er mer en kvalmende og pulserende smerte.
Kan det være muskler som bare er drit vonde rundt kroppen og i sidene siden jeg har hatt 2 nyrebekkenbetennelser og mye vondt i bekkenet i det siste?
Tenker selv at jg bare burde overse det, men det klarer jeg ikke fordi det er så svært ubehagelig hele dagen at jeg ikke kan gjøre mine vanlige sysler.
Er så lei av denne kroppen
--------------------------------------------
Det blir bare værre
Er så vondt nå at eg nesten blir litt redd og lei meg