Hva kan det være?? Smerte!!!

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
Jeg sliter med reflux og magekatarr og fikk ENORME smerter etter en tids bruk av voltaren. Begynnende magesår.. Det finnes en type tabletter med akkurat samme virkestoff som i voltaren, som heter arthrotec. De er satt inn med et middel som beskytter magen. Disse tålte jeg en stund, men måtte ta 40 mg med nexium om dagen i tillegg. Håper du finner utav det!

Kan vell være en bivirkning på antibiotikaen og :)
Har du sjekket ut om man kan kombinere voltaren og selexid?

Finnes ett alternativ til Voltaren som heter Vimovo...i den så er det det samme virkstoffet som i voltaren + ett som er for syre :) Den kan hjelpe for de som må ta voltaren selv om magen ikke tåler det :) Prat med legen din så ordner det seg helt sikkert :)

Finnes ett alternativ til Voltaren som heter Vimovo...i den så er det det samme virkstoffet som i voltaren + ett som er for syre :) Den kan hjelpe for de som må ta voltaren selv om magen ikke tåler det :) Prat med legen din så ordner det seg helt sikkert :)

Tusen takk for tips! Skal høre med legen om det!!
Arctotec eller hva det heter gjorde det jo bare værre!

Igår kveld og idag har eg ikke tatt selexid eller voltaren, er helt fin igjen!!!!!

Herlig:) men burde kanskje snakke med legen om det oa jeg fikk så sterke symptomer!!!

Så bra du føler deg bedre!:)
Ville tatt en tur til legen, jeg.. Kanskje du kan få noen alternative medisiner dersom det er disse du reagerer på..

Back
Topp