*SKRAVLETRÅD*

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Tenke om vi skulle ha en skrevaletråd der man kan skravle om laust og fast :)

Kynnere har meldt sonn ankomst og kjenner dem ofte.. Ikkje vonde da,heldigvis...
I kveld skal eg på reunion med trinnet fra ungdomskolen,skulle hatt 10 års jubileum for 3 år siden,men da var det så få som kunne stille opp så vi drøyde det.
Så det blir 13 år istede :D
Mannen og eldstemann er reist på sjøen for å trekke fiskegarnet me satte i går. Og eg og jentene skal dra inn til der vi skal ha festen i kveld og sette opp border og lage til :)
 
Så kjekt! Jeg har tenkt flere ganger at vi skulle hatt en skravletråd, men så har det blitt med tanken.
Her er jeg i full gang med klesvask og rydding, og senere er det badet som skal få seg en omgang med vaskefilla.
Må også handle litt og fylle opp kjøleskapet som begynner å bli sørgelig tomt, også må jeg avsted og finne et par bursdagsgaver og et kostyme til supersnuppa som skal på karneval i neste uke.

Lillegullet i magen er visst begynt å klage litt. Hver gang jeg bøyer meg helt ned, får jeg meg et spark i magen, akkurat som om hun sier: kutt ut da mamma, jeg trenger den plassen her mer enn deg! :)
 
Supert :D
Nå har jeg linket til denne i våre viktigeste tråder så den ikke forsvinner om vi har mange nye innlegg en dag ;)

Her sitter forkjølelsen godt i enda, men tenkte kanskje det kunne være godt for både kropp og sjel og komme oss ut på en liten spasertur i dag.
Det har blitt alt for mye sofaligging i de siste ukene :(
Ellers kal jeg sette på et par maskiner med klær og kanskje rydde litt om formen holder seg noenlunde ;)
Uansett hva dere finner på må dere ha en strålende dag jenter :wav
 
kjekt med skravletråd :)
her har mannen nettopp kjørt for å levere guttungen til morå etter ei veke vinterferie som ikkje var så forferdelig kjekk, med sur unge 90% av tiden... :p menmen... sånn e det vel bare av og til :)
Ellers e det nedtelling til ultralyden om noen dager :)
 
Her har vi ei syk snuppe i hus som er veldig lei seg:( hun skulle i bursdag på lekeland i dag og på overnatting hos farmor og farfar.har gledet seg i mange dager..våknet av henne da hun kastet opp i natt første gang klokka to..etter d har d kommet jevnt og klokka fem måtte vi stå opp.så her blir d en stille og rolig lørdag med masse pleie til snuppa:)
 
Jeg skal straks hente mannen som kommer hjem fra spilleoppdrag i Trondheim i går kveld. Har kosa meg alene med godis og sofa,men blir fint å få ham hjem også. Ellers endelig 4 gensere som er lange nok over magen kjøpt på Vero Moda i går,så føler meg mindre teit kledd i dag ;-)
 
Roni~; god bedring til tulla! håper ikkehunsmitter deg for er det noe somvil tirre kynnere mer enn oppkast;(

Amahel; god bedring!

Jeg har slengt meg på sofaen etter en rolig dag på jobb. Merker godt at vinterferien har startet! Ligger her å gleder meg til i morgen, for da skal jeg på Farris Bad og Spa. Reiser årlig dit med en venninne og denne gangen fikk jeg penger tilen 75 min Mother to Be full krops massasje!!! av mamman min til bursdagen min. Gleeeder meg!
 
Åååh,det høres digg ut,Gizom! Kos deg masse :) Vurdert å legge inn en tur dit til eller fra Sørlandet en gang. Er stedet verdt å innom for en halv til en dag,syns du? Og er det deilig der/ nok tilbud selv om man inne kjøper behandlinger?
 
Åååh,det høres digg ut,Gizom! Kos deg masse :) Vurdert å legge inn en tur dit til eller fra Sørlandet en gang. Er stedet verdt å innom for en halv til en dag,syns du? Og er det deilig der/ nok tilbud selv om man inne kjøper behandlinger?
JA!! Tilbudene er mere nok uten brhandling! Sist hadde jeg ingen brhandlinger og stor koste meg. Har med meg en god bok denne gangen, de varme stein stolene er nydelige! Farris kilden og tyrkisk damp badene er mine favoritter! Boblemassage sengene i bassenget er også herlig!
 
JA!! Tilbudene er mere nok uten brhandling! Sist hadde jeg ingen brhandlinger og stor koste meg. Har med meg en god bok denne gangen, de varme stein stolene er nydelige! Farris kilden og tyrkisk damp badene er mine favoritter! Boblemassage sengene i bassenget er også herlig!

Åh,hello..... Skal ta en prat med mannen jeg.... Vi skal kjøre t/r tors og søndag,kanskje en av dagene kam tilbringes der.... :)
 
Var på reunion i går,kjempe kjekt og dem som kom var så positive og glad for at me hadde stelt i stand dette :) Men kjenner eg er trøtt,tar på å komme hjem 3.30,sovner 04 og opp kl 8 med minste mor.... Nå er det snart avgårde og rydde og vaske etter galskapen :) Men knall kjekt og se dem igjen,ei kom hjem fra danmark og ei annen i fra oslo,helt knall :)
Også er eg 20!!!! uker idag :D
 
Det høres kjempegøy ut med reunion da! :) Vaskinga er kanskje ikke like gøy,men?!
 
Det høres kjempegøy ut med reunion da! :) Vaskinga er kanskje ikke like gøy,men?!
 
Litt tidsfordriv må jeg ha mens jeg sitter på badet og farger håret.
Gleden av å ha passert 30 når det ligger til familien å få grått hår tidlig... :eek:
 
Her har vi nå sittet og regnet på denne permisjonen og hvordan dette skal gjøres.
Vi må se for oss begge utfallene, for i verstefall så får jeg ikke far sine uker :(
Jeg vet at NAV er vanskelige og det er jo bare vår flaks da at de sier at far ikke er syk nok.....
Det er ikke bare bare å få det til å gå opp. Men vi får det nok til enten ene eller andre veien :)
Men det er greit å se for seg flere alternativer.
 
Å,kanskje jeg skal dra i gang gubben med å se på permisjonsukene i dag jeg og. Kvier meg litt for å ta fatt på det,kjenner jeg.... Men er vel lurt å begynne!!! Vil bare at permisjonen skal være laaaang,kjenner jeg :)
 
Vio føler hvertfall det er lurt å ha en viss peiling på hvordan en vil ha det og jva en kan få til :)
Plutselig er dagen der når en skal sende inn søknaden, og da er det greit å vite hva en vil søke om ;)
 
Ja, absolutt lurt å se på det i god tid i steden for å stresse med det. Tror jeg har ham på gli til å begynne å se på det. Her tror jeg at jeg skal ha mest mulig,men vi tar selvfølgelig ut alle pappauker vi kan få også ( krysser fingre for 14 uker,termin 3.7.) :) håper også vi klarer å spare så vi får litt tid sammen alle 3 med meg i ulønnet permisjon :)
 
Her er det en typisk grå vestlands dag med mye vind og regn.Jeg er potta tett og det passer fint med en snart 3 åring som har mye energi.Faren jobber i nordsjøen og er selvsagt ute på jobb no.
Huset ser ut som et bombet h hus og jentungen er blitt bestikket med både is og alt for mange tegnefilmer for å la hennes hormonelle mor få sitte litt i fred ;) Så no er jeg super klar for ny uke og oul i morgen :D
 
Back
Topp