Ny skravletråd? :)

Nei ser ikke slik ut nei, hehe. Kanskje vi får et svar iløpet av dagen da:) hehe
 
Igjemm eg e for Tørresdal te å vite heilt ka eg skrive... Burdenkab kanskje legge meg yirdliterw

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Prøver meg lå en tolkning .
Hun er for utslitt eller trent til P vite ha hi skal skive. Of hub tror hun burde legge seg tidligere ?
 
Igjemm eg e for Tørresdal te å vite heilt ka eg skrive... Burdenkab kanskje legge meg yirdliterw

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Det gjekk litt over stokk og stein desverre.. Ikke huske heilt ka det var igjemm sko her vet :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Tror det sko stå: her e er dor trøtte te å vite ka eg skrive..eg burde legge meg tidligere

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Så bra vi fikk oppllart i dette da ;) I kvedl får jeg/vi besøk så dermend må jeg si hadet nå. De blir nok utover kvelden så fpr nok ikke kommet inn igjen å ksrweavlet med dere, men der får kose dere masse her inne med deørøsen ;)
 
Haja! :p Sinsult kult! ;)
Vi jae lekr rørlegfere ibettermiddag vi, vasken på kjøllenet er tett... Hjelper ikke med koen ring. Så vi skeydde opp vannlpsen, og fyttirakkern så mtye lort! Men enda rant ukke vannet raskt nok ned. Så da helte vi på ei flaske jif avløpsåpner. Gåoer det får fart på sakene. Ellers er jeg redd det må stakes opp :confused:
 
Hva gjør dere ikveld da?
Her er vi igang meg byssing og kosten. Virker sin Lilja er begge allerede i fag:) får se Ann i kveldingen, MTV hun har ikke så høy bever i kveld enda iallfall.
Kjenner jeg håper hun blir frisk, er spå leir når gullet er syk:-(
 
Haja! :p Sinsult kult! ;)
Vi jae lekr rørlegfere ibettermiddag vi, vasken på kjøllenet er tett... Hjelper ikke med koen ring. Så vi skeydde opp vannlpsen, og fyttirakkern så mtye lort! Men enda rant ukke vannet raskt nok ned. Så da helte vi på ei flaske jif avløpsåpner. Gåoer det får fart på sakene. Ellers er jeg redd det må stakes opp :confused:
Prøve dere med plump? Det har alltdo funka her :) synes pulverkurer er best, men Helen er også bra.
Håper dere slippe staking føderal.
 
Hva gjør dere ikveld da?
Her er vi igang meg byssing og kosten. Virker sin Lilja er begge allerede i fag:) får se Ann i kveldingen, MTV hun har ikke så høy bever i kveld enda iallfall.
Kjenner jeg håper hun blir frisk, er spå leir når gullet er syk:-(
Tja ikke så mye lurte så om jeg skulle finne meg noe mat :eek:

Håper snuppa ei snart blir bedre! Er virkelig ikke noe morsomt år de er syke!
 
Prøve dere med plump? Det har alltdo funka her :) synes pulverkurer er best, men Helen er også bra.
Håper dere slippe staking føderal.
Ja, har prøvd plumbo. Men jeg skjønte etter litt googling i dag at man må bruke 80 liter varmt bann for å egentlig få full egfekt av plumbo.... Ellers stivner plumboen til en klump og tetter røret enda mer... Så det tør jeg ikke bruke mer.

men ser ut til at jifen tokndet. Så får vinse hvordan det går. ;)
 
Hva gjør dere ikveld da?
Her er vi igang meg byssing og kosten. Virker sin Lilja er begge allerede i fag:) får se Ann i kveldingen, MTV hun har ikke så høy bever i kveld enda iallfall.
Kjenner jeg håper hun blir frisk, er spå leir når gullet er syk:-(
Så godt hun ikke har så høy bever i dag. For de er ikke å spøke med :p
 
Back
Topp