Vi som temper.

Mener deg ja. Ikm mandag, greit. Følger deg spent i helga.
 
Nå MÅ det komme flere tempere frem her altså, jeg kan jo ikke drive solotråd her...
 
Flere minigrafer i førsteinnlegget hadde gjort seg! Sånne som vi kan titte på, følge med :)
 
Det er jo mer gøy når det er mange, nå er der to. Hun er gravid, Kjekt, kjekt, kjekt, men det betyr jo slutten på tempetiden hennes straks. Ellers er det min, og jeg har mens. FF forventer EL sånn rundt midten av februar. Lite spenning på lenge altså. Det er jo kjekt med flere, så har vi flere å følge med, og stadig noen rundt EL eller IKM...
 
Jepp, jeg venter fremdeles på posten.. Tror utålmodighet er noe som kommer med prøving, for synes jeg burde fått dette termometeret i det jeg bestilte det! ;)
 
Jepp, jeg venter fremdeles på posten.. Tror utålmodighet er noe som kommer med prøving, for synes jeg burde fått dette termometeret i det jeg bestilte det! ;)

Jah enig :p Jeg venter også på mitt
 
Det er jo mer gøy når det er mange, nå er der to. Hun er gravid, Kjekt, kjekt, kjekt, men det betyr jo slutten på tempetiden hennes straks. Ellers er det min, og jeg har mens. FF forventer EL sånn rundt midten av februar. Lite spenning på lenge altså. Det er jo kjekt med flere, så har vi flere å følge med, og stadig noen rundt EL eller IKM...

Jeg temper enda jeg! :D Men jeg ser poenget ditt.. tempere kom frem!! :D
 
Ja, du temper enda, men du slutter snart.

Antakelig før jeg kan vise til "se, se, tempen sted i dag, EL i går???"-spenning.

Da bør de andre ha fått termometerene sine, men ER det virkelig bare meg og deg som pr i dag temper her inne?
 
Jeg har fått mitt, men trener bare foreløbig. Hehe. I påvente av ny syklus eller graviditet. Lurer på om jeg har eggløsning, eller at kroppen prøver å få eggløsning, for jeg har snart hatt eggløsningsslim i en uke :/
 
Om TR kommer denne pp, blir det aktiv temping fra 4. Februar. Så da blir du ikke alene hvertfall :)))
 
Jeg har fått mitt, men trener bare foreløbig. Hehe. I påvente av ny syklus eller graviditet. Lurer på om jeg har eggløsning, eller at kroppen prøver å få eggløsning, for jeg har snart hatt eggløsningsslim i en uke :/

Selv om du bare trener, tegner du grad, eller?

Min er i evig ventemodus nå, mensen er over, veeeeeeenter på el.
 
Hva da, mener du?
 
Temping er vel at ein tar tempraturen på samme tid kvar morgon, er ikkje det vanskelig`? Eg meiner du skal hugse på det...
 
Den første tiden, men det bør veldig fort en vane. Det er det fleste du gjør når du våkner. At det er med en gang, før du gjør NOE annet er viktigere enn at klokka er eksakt lik.
 
Våkne, tempe, si god morgen. (eller sov videre om det ikke er på tide å stå opp) å huske det er vanskelig... Første uka?
 
Jeg er igang! Jeg tegner graf også, hvordan legger jeg den ut her?
 
Har ikke nettsiden i hodet, men "sharing" og velg den linken som er for Forum, og lim inn her, så legger jeg til i første innlegg.

Oppdater seg ikke skikkelig i appen, men ser det på pc.
 
Back
Topp