Ny skravletråd ;) Men er kun tillatt med dialekt ;)

Nå ska eg å snuppå snart på et lite babytreff! :) har pakt bæggen, stelt meg og gjort alt klart! S nå må hu våkna:) einaste eg mangla e å dra vognå øve tråskådl, setta na i tronkjen, og setta i avitsen og få litt varme i biel:) (moowahahah! Aplaus te den så tyde dialektå:)
einaste so mangla e o få vogna over dørstokken,putte den i bagasjeromme og få nøkkeln i tenninga so bilen blir varm?
 
Si meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
På handlelappær og lignende?
(Haha...handlelappær...uvant for meg å skrive sånn! :p)
Hehe, næi æ skriv bokmål på handlelappa å div...Skriv på dialækt me ainnja trøndera, men ork itj d me dæm æ kjeinnje her sør, tar bære dobbelt så lang ti å få svar fer dæm bruka jo evigheter på å læssa:p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da får jæi hænge meg på hær jæi da. God måren på etterskudd. haha. Hær har det vært en travel natt kan man gått si. Mæn ær klar for å skravle nå. Snuppa leker på gulvet mens jæi spisær en sen frokost :)
 
Men ka farsken.
Snakka vi bærre dialækt hær :p
D va jo litt arti da :)

Men æ stekk på lekebutikken å handla duplo tel guttongen.
Har en telgodelapp på ToysRus, å han har så lite duplo så nu vil æ overask han tel han kommer heim fra barnehagen.
Dåkk får kos dåkk me skravlinga i mens :D
 
Men ka farsken.
Snakka vi bærre dialækt hær :p
D va jo litt arti da :)

Men æ stekk på lekebutikken å handla duplo tel guttongen.
Har en telgodelapp på ToysRus, å han har så lite duplo så nu vil æ overask han tel han kommer heim fra barnehagen.
Dåkk får kos dåkk me skravlinga i mens :D
Blir de fæsk til middag? :p
 
Lure på om vi ska ta øss æinn tur ut læll hær e. Ska visst vær salg på Janus-klær bortpå Coop Obs! Å dæ va væll dær døm hadde sleke fine krabbestrømpebokser au? Gått vi har bil-app så e kæinn startte opp motorvarmern innefrå :D *lat*
 
Da skjønner jeg ingenting, så holder meg unna denne :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Lure på om vi ska ta øss æinn tur ut læll hær e. Ska visst vær salg på Janus-klær bortpå Coop Obs! Å dæ va væll dær døm hadde sleke fine krabbestrømpebokser au? Gått vi har bil-app så e kæinn startte opp motorvarmern innefrå :D *lat*
40% på alt frå janus meina ej på :) Å dei he safa sine krabbestrømpebukse me ja :)
 
Lita bygd på sunnmøre her me du ;)

Ej me e ifrå ei lita bygd på Sunnmøre:) Og skrive dialekt til vanlig. He nynorsk som hovudmål, men he skreve bokmål her fordi det e so monge som påstår at dei ikkje skjønna nynorsk (Hallo? Det ekje so ulikt bokmål nødvendigvis. Nynorsken som bokmålsbrukare skrive e ikkje slik ej skrive! Ej bruka ihvertfall aldri ord som "Korkje" og slikt;)), og for å være litt meir anonym ;)
 
Back
Topp