For oss som har prøvd lenge

Med fare for å halshugge meg selv her inne, barn og røyk hører ikke sammen.. Med de i dk har jo feks en helt annen drikkekultur enn oss..

Ja, jeg er enig. Jeg driter i om noen føler seg støtt - man har da ytringsfrihet uten å være ufine :P

Hverken røyk eller alkohol hører hjemme sammen med barn, det er min mening. Drikker aldri foran datteren min, og kommer ikke til å gjøre det før hu er gammel nok selv heller.. ikke er jeg så glad i alkohol uansett ;)

tilhører vel egentlig til her jeg også.
vi har ikke brukt prevansjon etter fødselen til småen i januar 11, men syklusene har latt seg vente på så fikk jo ikke mensen igjen før mars 12. og med urettferdige lange sykluser så ja. :(
:/ jeg skjønner deg så alt for godt, vennen! Det er urettferdig! Håper 2013 er året for oss alle :) hvordan er syklusene dine nå?

Ja, jeg er enig. Jeg driter i om noen føler seg støtt - man har da ytringsfrihet uten å være ufine :p

Hverken røyk eller alkohol hører hjemme sammen med barn, det er min mening. Drikker aldri foran datteren min, og kommer ikke til å gjøre det før hu er gammel nok selv heller.. ikke er jeg så glad i alkohol uansett ;)
Som om jeg skulle sagt det selv :) jeg har nok heldigvis rast fra meg før jeg fikk sønnen min, da drakk jeg gjerne hver helg. Nå har jeg ikke drukket siden juli 2010, med unntak av et glass vin til maten en gang i halvåret ;) mannen synes jo det er en sensasjon hver gang jeg takker ja til et glass :p

Ja da kommer jeg hit også, dette blir min pp 28, så nå begynner jeg å bli litt utålmodig. Men heldig som har ei på 3 år, så henne har gjort saken lettere! Men har et skikkelig stort ønske om å bli gravid igjen, kunne ikke ønsket meg noe annet enn en liten spire snart.... Håper at vi snart får en baby i magen jenter!!! :)

Enig!!! Sluttet å røyke er par år før jeg ble gravid, og alkohol er det fint lite av etter jeg ble mor :) ingenting å tape på festing, har rast fra meg før hun kom til verden :)

Spennende :) har du testet?

Nei, venta på testa i posten som skal komme når som helst no :D Har en cb, men vil spare den til eg har brukt en billigtest først.. Tok en el test i går for eg har hørt de kan slå ut på dei testane og, den va positiv men ana jo ikkje ka de vil sei! :P så må vente litt til :(

Nei, venta på testa i posten som skal komme når som helst no :D Har en cb, men vil spare den til eg har brukt en billigtest først.. Tok en el test i går for eg har hørt de kan slå ut på dei testane og, den va positiv men ana jo ikkje ka de vil sei! :p så må vente litt til :(
Masse lykke til :) du får oppdatere oss :)

Ja da kommer jeg hit også, dette blir min pp 28, så nå begynner jeg å bli litt utålmodig. Men heldig som har ei på 3 år, så henne har gjort saken lettere! Men har et skikkelig stort ønske om å bli gravid igjen, kunne ikke ønsket meg noe annet enn en liten spire snart.... Håper at vi snart får en baby i magen jenter!!! :)
Usj, ja det er lenge :/ noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne trylle, da hadde jeg trylla at alle som ønsket å bli gravid ble det. skulle virkelig ønske det ikke var så vanskelig, men godt vi har hverandre :)

ja, det er så absolutt verdt det :) han ble til på naturlig måte, etter 2 år med prøving. Så håper vi slipper å vente like lenge nå :) sitter å ser på unge mødre dk nå, synes det er så forkastelig at de står å røyker nesten oppå barnet :/ det går faktisk an å gå ut..

Håper håper at det går på naturlig vis denne gang og <3 enn om vi kunne flytta over på terminforum sammen og blitt der, hadde jeg blitt så glad :-D

Off, jeg blir så provosert!! De på unge mødre har jo en "unnskyldning" de er så unge at ikke alle klarer å forutse konsekvenser, men voksne mennesker, nei det har jeg vanskelig for å forstå. Jeg gikk i byn på vei fra ul etter siste sa og der gikk jeg forbi ei dame med den magen, som røyka! Forstår det bare ikke...

prøvd siden mars 2012 her,og føler selv at det er veldig lenge :( Men skjønner at det er mange her som gar prøvd myyye lenger enn det,men håper jeg er velkommen her for det. :) igang med pergo denne mnd pga lange sykluser,og fikk el tidligere,men virker ikke som at det har blitt noen spire av den grunn :(

Kommer inn til dere jeg :) Vi har prøvd siden september 2011 uten hell. Skal til gyn denne uka for å sjekke. Ellers har vi vært inne på tanken å prøve å få utredning i det private istedenfor offentlige, men vi har ikke bestemt noe enda! Får se hva som skjer. Men denne prøvingen sliter på!

Håper håper at det går på naturlig vis denne gang og <3 enn om vi kunne flytta over på terminforum sammen og blitt der, hadde jeg blitt så glad :-D

Off, jeg blir så provosert!! De på unge mødre har jo en "unnskyldning" de er så unge at ikke alle klarer å forutse konsekvenser, men voksne mennesker, nei det har jeg vanskelig for å forstå. Jeg gikk i byn på vei fra ul etter siste sa og der gikk jeg forbi ei dame med den magen, som røyka! Forstår det bare ikke...
Åååå, tenk så koselig det hadde blitt om vi havnet på terminforum sammen, gjerne NÅ! Og vi fikk bli der i 9 mnd <3 *drømmer*
når mini var nyfødt så jeg ei dame som satt å røkte inni bilen med vinduene igjen og to tvillinger bak (Max 2mnd gamle altså) da rant det over for meg.. De små kan jo ikke velge om de vil være i røyken eller ikke, hadde de kunne valgt hadde de nok helt sikkert foretrukket frisk luft.

prøvd siden mars 2012 her,og føler selv at det er veldig lenge :( Men skjønner at det er mange her som gar prøvd myyye lenger enn det,men håper jeg er velkommen her for det. :) igang med pergo denne mnd pga lange sykluser,og fikk el tidligere,men virker ikke som at det har blitt noen spire av den grunn :(
Selvfølgelig er du velkommen hit :) det er så trist å se at så mange sliter :/ håper spiren sitter snart :)

Kommer inn til dere jeg :) Vi har prøvd siden september 2011 uten hell. Skal til gyn denne uka for å sjekke. Ellers har vi vært inne på tanken å prøve å få utredning i det private istedenfor offentlige, men vi har ikke bestemt noe enda! Får se hva som skjer. Men denne prøvingen sliter på!
Missi12 <3 håper du havner på terminforum du også snart :) du må oppdatere oss hvordan det går hos gyn da :) vi er både i det private og offentlige, hadde vi hatt uendelig med penger hadde jeg helt klart foretrukket privat.

Back
Topp