Skravletråd for lag ROSA

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Velkommen til lag rosa :D Gleder meg til å starte krigen med dere :) Håper dere alle er motiverte og klare for kamp :D
 
Moro :)

Idag meldte jeg meg inn på Spenst og starter på Grete Roede på mandag! Håper jeg kan bidra med gode tall denne krigen :)
Skal i utgangspunktet ned 25-30 kg.. Mitt mål for krigen er hvertfall 5 kg!
 
Moro :)

Idag meldte jeg meg inn på Spenst og starter på Grete Roede på mandag! Håper jeg kan bidra med gode tall denne krigen :)
Skal i utgangspunktet ned 25-30 kg.. Mitt mål for krigen er hvertfall 5 kg!

Det er jo en kjempe god start :D Viktig å sette seg små mål i starten tror jeg, sånn at man ikke blir umotivert om man bruker tid på store mål :)
 
Hei. Nå er jeg endelig blitt frisk, og SKAL sette igang med treninga igjen. Trener på senter. Sykkel og styrketrening. Gleder meg til å komme igang nå etter jul. Håper å få litt nedgang på disse ukene. Har ikke mer enn 7-8 kilo som første mål. Det er jo litt. Vet de siste liloene er tøffe. Men håper å bidra til fellesskapet!!!

sent fra min telefon
 
Heia alle sammen:)
skal vi ta en liten presentasjons runde siden ikke alle kjenner alle?:)
Jeg bor i nordnorge, er ute i fødselpermisjon, er enslig mor til ei jente på 7mnd. Har også en liten hund på snart 4 år. Er vanligvis svært opptatt av styrketrening og kosthold, men føler det har sklidd litt ut nå og har ikke helt greid å komme ordtlig igang etter fødselen.
Ellers er jeg glad i håndarbeid, lese, spinning, turer, langrenn, fjellturer, matlaging. Og om alt går etter planen begynner jeg snart på nettstudier.

Jeg skal ned hvertfall 20 kg. Og håper å gå ned iallfall 10 til sommeren:) blir å gå på spinning 2 kvelder i uken, ellers blir det kun hjemmetrening og kostholdsendring(lavkarbo variant)
 
Jeg bor i Østfold, har 2 barn på 4 og 6 år, er gift (aug i år) og går på førskolelærer utdanning her i østfold. Og har 1.5 år igjen. Har ligget på 58-60 i kilo nå det siste halvannet året og ønsker å komme meg ned til 53 kg før sommeren. Der var jeg for ca 2år siden. Jeg trener mest på treningsenter. der går det i spinning og styrketrening.
 
Hei team Rosa:) Jeg er jente på 28 år, 2 barn- 1 år og 2 1/2 år . Bosatt i Rogaland og lykkelig gift:) Min plan er og trene til 30 days shred DVD og svømme. Prøver og følge libra dietten. Er hjemme med ungene og nyter gode dager. Har siden sommeren gått ned 6 kg men la på meg litt igjen i julen. Målet er å gå ned 9,5 kg til slutten av sommeren, men jo før jo bedre:):)
 
Hei og hopp!
Jeg er i permisjon med min 3 mnd gamle sønn Daniel. Har også 3 år gamle Alexander fra før.Vi bor i Sandnes. Målet mitt er å gå ned 7 kg innen Daniel sin 1-årsdag 30 september, men om det skjer fortere (f.eks, i løpet av slankekrigen) skal jeg ikke klage, men jeg tør ikke trene for hardt med tanke på at jeg ammer. Blir økt fokus på sunt kosthold og mer fysisk aktivitet på meg (bare ikke beinhardt!).
 
Jeg er 26 år, bor i Rogaland, vært gift i 2,5 år, har ei jente på 3,5 år og jobber i omsorgen :) jeg ble vektoperert i september og har ikke angret et sekund. Trener så ofte jeg får tid mellom hus, barn, mann og jobb :)
 
Hei jenter :)
jeg er 30 år og bor på Vestlandet. Har ei jente på 16 mnd, samboer og er i fast jobb. har 3 kg som sitter som klistra, disse skal jeg atter en gang prøver å få av meg.
trøver å spinne to ganger i uken, mer trening enn det tar jeg som bonus.
 
Ble en minimosjon idag. Syklet til jobb, syklet sånn at jeg hadde dårlig tid :p Da måtte jeg jo sykle for harde livet. Funka det, hehe :p Da jeg skulle sykle hjem var dekket pungtert, så ble en gåtur istede. 45 minutter med mosjon er bedre en ingenting :)
 
Har mosjonert smått idag jeg også. Tok med barna på skogstur. Og ikke visste jeg at det var brått oppover hele veien så og si. Merker kroppen har vært syk en stund. Midt i bakken må isabell stoppe opp for å tisse, og mor er anpusten, og får det hosteanfallet!! Uff. Blir godt å komme skikkelig igang. Mandag blir det styrketrening igjen. :)

sent fra min telefon
 
Gleder meg veldig til oppstart av roede-kurs og trening på mandag! Blir spennende å se fremover! Hvis jeg går ned 0.5kg i uka så tar det 1 år før jeg når mitt hovedmål! Jaja,bare det går nedover sier jeg bare :)
 
Ble svømming på meg, 1000m bryst. Hadde tenkt å ta 30 days shred før svømming, men hele familien "forsov" seg til kl 9 :) i morgen satser jeg på DVD og tur med familien!
 
Så flinke vi er!!! ,) håper og tror du når målet ditt happygirl84... Selv har jeg vært ute med nabojenta og gått en times tur. Nå sitter jeg å koser meg med "hver gang vi møtes".

sent fra min telefon
 
Så flinke dere er! :) jeg har vært på en spinning nå i januar. Men jeg har en forkjølelse som jeg ikke blir kvitt og nå som jeg nettopp er begynt i ny jobb er det ikke gunstig i det hele tatt. vesla er heller ikke noe særlig form. Men vi er vel akkurat som resten av landets befolkning. Virker som om alle er syke for tiden :)
ha en fin søndag da dere :)
 
Fikk meg migrene i går jeg. Typisk. Men fikk vasket badet før migrenen kom. Og så tok jeg en liten trilletur i frisk luft for å prøve å kvitte meg med migrenen.
 
Håper du blir frisk snart Millemari!

Så kjipt Shauri. Har hatt noe jeg ror er migreneanfall en gang i mitt liv, og det var helt jæ....! Da er det ikke mye annet du kan gjøre enn å låse deg inn på soverommet!
 
Anfallene mine er heldigvis færre og varer kortere enn de gjorde for 7+ år siden. Etter jeg ble sammen med mannen min har de blitt færre, og etter jeg fikk barn har de blitt kortere. Allikevel plagsomt når de kommer.
 
Back
Topp