XuperBs vei mot familieforøkelse

Vurderer også om vi skal ha prøvepause fra og med september, mtp bryllup i slutten av juli. Vi skulle egentlig gifte oss juli i år, men utsatte det pga graviditet og sånt. Jeg tenker sånn at vi prøver å unngå termin i juni, juli og august, sånn at vi ikke må flytte på det igjen. Dog kunne vi jo forsøkt å ha det på høsten, om det blir termin de månedene. Vil jo helst ikke gå glipp av noen PP-er, men samtidig så er det bare en kort periode. Får se. Kan være jeg bare tar pause fra el-testing etc i den perioden det gjelder. Gidder ikke noe prevensjon i alle fall, det er bare stress. :p Har nå sommeren på meg til å tenke på det, for termin i mai går fint (særlig siden jeg neppe går hele veien til termin). Så får heller brudeparet bare ta tidlig kveld. :p
 
Tror jeg skjønner hva dere ser, men det er ikke strek, bare "støy"/skygge.

Her er den når den har tørket mer:
b5c4dc498101ca470b3fefcfe27426ca.jpg


Og overlay av tempene:
61e1dbf472cc159acf25720d4f0f61bb.jpg

Jeg tror det er noe der som du ikke selv ser enda :D Spent på neste test!
 
Jeg tror det er noe der som du ikke selv ser enda :D Spent på neste test!

Neste test blir enten i morgen eller lørdag (9 eller 10.dpo), om ikke tempen stuper. Den gikk hverken opp eller ned idag. :)
 
Sitter på kontoret nå, og det er sååå nydelig vær ute. Klarer jeg å konsentrere meg om det jeg skal gjøre? Nope. Jeg sitter og kjenner etter om jeg har symptomer på både graviditet og TR - men det er egentlig helt nøytralt. Jeg er litt trøttere enn jeg var forrige uke, men det går jo sånn opp og ned med meg at det er jo ikke noe symptom akkurat. Kjennes ikke ut som TR kommer i morgen i alle fall, men jeg kan jo bli overrasket. Hun har jo klart å snike seg inn bakfra tidligere. Men åh som jeg håper at det enten har klaffa (tvilsomt) eller at i det minste lutealfasen er normal.

Har prøvd wild yam-kremen nå, men har ikke helt tro på at det skal gjøre noe fra eller til. Men da gjør jeg i alle fall noe, fremfor å bare vente. :p

Nei, bør vel gjøre det jeg er betalt for å gjøre - og det er IKKE å sitte her inne og lese på diverse tråder. :knegg:
 
Håper så veldig for deg at det er en liten spire[emoji1317][emoji5][emoji173]️
 
Håper også det! Gidder i alle fall ikke mer syklustull, da skal de værsågod få hjelpe meg. Ikke snakk om at jeg går i lengre tid for å vente og se om det fikser seg selv, med null håp om klaff (for det skal jo godt gjøres med en lutealfase på 8 dager.

Skal kjøpe mer jern og folsyre nå uansett, og siden det er salg på komplettapotek så havnet det plutselig noen graviditetstester i handlekurven også. To vanlige digitale, og to med ukesindikator. :) Foretrekker de framfor tester med strek, man blir jo frynsete av å sammenligne styrke på streker! Nei, gi meg et klart ja/nei i stedet! [emoji14]

Grafen + overlay.
df74e6f1dd49888a705c4c677c6b672f.jpg


80a96e74f94b5d3d746838f25d2891f3.jpg
 
Last edited:
Klart meg igjennom dagen uten spotting! Sist spottet jeg litt på kvelden 7 dpo, og gjennom hele dagen 8 dpo. Nå er jeg fryktelig spent på morgendagens temp! :nailbiting: Tenk varme tanker!!
 
Håper veldig ❤️
 
Håper spottingen holder seg unna og at du får to streker eller i det minste en brukbar LF! :)
 
Tempen har ikke falt!
75ff074b501197f0e88afed48b5d29c0.jpg


3bad15e51b7f7198666107e1e5111a80.jpg


Og dagens test, som jeg fortsatt syns er blenda:
81689affca4db2ea48309096688103b6.jpg
 
Tempen har ikke falt!
75ff074b501197f0e88afed48b5d29c0.jpg


3bad15e51b7f7198666107e1e5111a80.jpg


Og dagens test, som jeg fortsatt syns er blenda:
81689affca4db2ea48309096688103b6.jpg

Men lovende temp!!

Satser på to streker sammen med meg imorgen :D Jeg har foreløpig latt vær teste idag (bare gjort alle andre til testomaner) :p
 
Men lovende temp!!

Satser på to streker sammen med meg imorgen :D Jeg har foreløpig latt vær teste idag (bare gjort alle andre til testomaner) :p

Vi får håpe det, hadde vært ypperlig med februarbaby. Men jeg har en dårlig magefølelse for min del.

Den grafen er smooth :cool: Her må det være noe?! :D

Den var jo rimelig stabil sist gang også, før den brått og brutalt styrta ned. :p
 
Den er jo minst en, om ikke to, dager "bedre" enn forrige syklus!

Eneste er at jeg lurer på om FF fant feil dag hos meg sist gang (fikk ikke positiv el-test å støtte meg til heller), og at lf var på 9 dager og ikke 8. Blir spennende å se i morgen også, om den fortsatt holder seg så jevn! For det skal tempen min ha, den holder seg veldig jevn, til tross for at jeg temper oralt. :p
 
Back
Topp