XuperBs vei mot familieforøkelse

Det blir det!


Nå okkuperer jeg meg selv litt med bryllupsplanlegging. Det så så mørkt ut ei stund, for sånn som vi hadde tenkt det blir litt i dyreste laget. MEN, vi har en låve som er ganske tom, så vi kan jo fint ha det her hjemme. Så nå jobber jeg litt med budsjett etc. :D
 
Det blir det!


Nå okkuperer jeg meg selv litt med bryllupsplanlegging. Det så så mørkt ut ei stund, for sånn som vi hadde tenkt det blir litt i dyreste laget. MEN, vi har en låve som er ganske tom, så vi kan jo fint ha det her hjemme. Så nå jobber jeg litt med budsjett etc. :D

Så moro med bryllupsplaner :D [emoji173]️[emoji177]
Har dere funnet dato og slikt enda?
 
Så moro med bryllupsplaner :D [emoji173]️[emoji177]
Har dere funnet dato og slikt enda?

Jepp! Blir dog ikke låvebryllup. Mannen satte foten ned og sa at vi skal ha fancysmancy bryllup. Sier ikke nei takk. Jeg prøvde jo bare å spare penger, men om han insisterer skal jeg ikke krangle på fancy fint sted med veldig god mat, hvor vi ikke må ordne noe sjøl annet enn å pynte oss og booke ting og tang. :p

Juli neste år tenker jeg. Blir sommeren i alle fall, har endel som jobber i skoleverket + er fiskere så da er sommertiden best. Vi skulle egentlig gifte oss juli i år, men utsatte det pga forventet termin. Nå kjører vi på og utsetter det kun dersom termin blir i juni/juli/august. :p
 
Så moro å holde på med det da! Og gøy å kunne planlegge det bryllupet dere vil ha :)
Vi forlova oss før jul, men har ikke helt kommet i gang med planlegging. Vielse blir på tinghuset, og har snakka om å gjøre det til høsten med forlovere og nærmeste familie, ta en matbit etterpå, helt enkelt. Også spare festen til sommeren neste år. Men vi får se hva det blir til, om vi heller venter med alt til sommeren [emoji848]
Uansett fint å ha noe koselig å sysle med i dpo da :) [emoji254]
 
Koselig med bryllupsforberedelser :Heartbigred

Ja det er det. :D Bare synd det er så lite vi kan forberede nå, utover å booke plass og sånt. :p

Så moro å holde på med det da! Og gøy å kunne planlegge det bryllupet dere vil ha :)
Vi forlova oss før jul, men har ikke helt kommet i gang med planlegging. Vielse blir på tinghuset, og har snakka om å gjøre det til høsten med forlovere og nærmeste familie, ta en matbit etterpå, helt enkelt. Også spare festen til sommeren neste år. Men vi får se hva det blir til, om vi heller venter med alt til sommeren [emoji848]
Uansett fint å ha noe koselig å sysle med i dpo da :) [emoji254]

Vi skal ha humanetisk vielse på samme plass vi skal ha festen, forhåpentligvis med pent nok vær til at det kan gjøres utendørs, nede ved fjorden her. Er så nydelig på det området om sommeren. :D

6 DPO nå, og jeg har veldig dårlig tro på denne perioden også. Har liksom ikke "den" følelsen, av en eller annen grunn. Tempen i dag var nesten det samme som i går også. Tempet for tidlig først, men den var 36,31, og seinere var den 36.38. Brukte den siste pga mer riktig antall timer søvn,
 
Hvordan ser grafen ut i dag?
41c9437baef6d7f6dffa1983aaf95dc3.jpg
 
Kanskje det er bra å ha den følelsen også kommer det to streker som en overraskelse? :D heier på deg! [emoji173]

Hadde ikke klaget om det hadde kommet en overraskelse nei. Hadde jeg fått to streker nå hadde jeg ikke trodd det. :p

Når skal du teste? :)

Vet ikke helt. Er jo bare 6 dpo i dag, og selv om jeg har tidligtester så er jeg så redd for å få tullestreker som bare gir meg forhåpninger. Ikke at jeg tror jeg får det heller nå, så jeg er litt dratt.

Grafen din ser jo jevn og fin ut :) Jeg har troa!!

Bra noen har troa! Den er veldig lik som forrige gang. Da også var tempen veldig jevn og fin, før den falt med et brak. :confused:

Har vært på kino med ei venninne, og sett baywatch. Lett og god underholdning, og masse fint for øynene. Ikke akkurat oscar-materiale, men en kveld med The Rock er ikke helt feil altså. :D
 
Da har jeg prøvd ut det å teste aaalt for tidlig. Kommer ikke til å gjenta seg. [emoji23]

23247f7d6a9783eb3c00f9a022e8a0f5.jpg


baa762a2d63cce6de970508f594799c1.jpg


Er så spent på hvor kort syklus blir denne gangen. Om lutealfasen er like kort som sist så er jeg nede i 24 dager...
 
7 dpo skal det nok godt gjøres å ha positiv test, ja! Håper tempen holder seg høy og fin lenge nå, så lf blir lang nok. Helst uendelig lang denne gangen :happy:
 
7 dpo skal det nok godt gjøres å ha positiv test, ja! Håper tempen holder seg høy og fin lenge nå, så lf blir lang nok. Helst uendelig lang denne gangen :happy:

Ja, det er jo ikke ofte folk tester positivt så tidlig. :p

Håper også på lang lf, men har en uggen følelse i magen om at tr nærmer seg så alt for fort...
 
Da har jeg prøvd ut det å teste aaalt for tidlig. Kommer ikke til å gjenta seg. [emoji23]

23247f7d6a9783eb3c00f9a022e8a0f5.jpg


baa762a2d63cce6de970508f594799c1.jpg


Er så spent på hvor kort syklus blir denne gangen. Om lutealfasen er like kort som sist så er jeg nede i 24 dager...

Jeg ser noe jeg da men.. ;)
 
Tror jeg skjønner hva dere ser, men det er ikke strek, bare "støy"/skygge.

Her er den når den har tørket mer:
b5c4dc498101ca470b3fefcfe27426ca.jpg


Og overlay av tempene:
61e1dbf472cc159acf25720d4f0f61bb.jpg
 
Last edited:
Back
Topp