Vondt nede i ... ja "dåselura" ? [emoji28]

Hvordan smøre på?

Med litt ekstra plager/vondter enn hva du har slik at de MÅ ta en sjekk/ vurdering på om det er bra for deg å gå slik til termin? Men vi kan jo håpe at det roer seg^^

I natt var det faktisk ganske rolig her men jeg våkna hele tiden Pga det er ømt. Men i dag tidlig startet det igjen :/
 
Hvordan får dere satt igang før tiden fordi dere er slitene?

Min JM mener ikke det er sunt at jeg skal gå slik. Har hatt plagene lenge og de blir bare verre og verre. Derfor mener hun at det er bedre å få lille ut før enn at jeg skal gå slik å bli mer sliten enn hva jeg allerede er. Jeg får ikke slappet av noe. Men fordi om JM mener dette vil det ikke si ag sykehuset sier seg enig. Så jeg er også innstilt på at jeg må gå slik til termin og over :p
 
Får vel ta en tlf til føden å snakke med en jordmor. Plagene og vondtene er virkelig plagsomme og ubehagelige. Det er vondt å gå, vondt å sitte, sovner sittende. Spreng i magen ved den minste rørende og "knivstikking " i tissen /urinrøret. Skvetter til hele tiden. Kan jo alltids håpe ja
 
Må bare si at det høres utrolig slitsom ut å ha så mye vondt/ubehag som flere av dere beskriver.

Og så en liten oppmuntring [emoji6] etter å ha vært ganske sliten, trøtt, lite matlyst og vondt bekken, ble veldig mye bedre ila uke 37 hos meg [emoji4] bekkenet har stabilisert seg (magen er fremdeles i veien når eg skal ta på sokker da) og matlysten blitt mye bedre +at halsbrann har roet seg. Mulig at det er fordi eg er i permisjon og da ikke "må" være dårlig for å forsvare at eg er sykemeldt, men tror også hodet har festet seg og baby er lenger nede -"magen sunket".

Poenget mitt er: det kan bli bedre senere selv om det er grusomt nå [emoji6] det er mulig å få hentet seg inn igjen til fødsel [emoji4][emoji122]
 
Får vel ta en tlf til føden å snakke med en jordmor. Plagene og vondtene er virkelig plagsomme og ubehagelige. Det er vondt å gå, vondt å sitte, sovner sittende. Spreng i magen ved den minste rørende og "knivstikking " i tissen /urinrøret. Skvetter til hele tiden. Kan jo alltids håpe ja

Føler med deg [emoji29] jeg ville vertfall bedd om en sjekk så du vet om det påvirkes der nede eller ikke :p å kanskje en ul for å se om de kan finne noen årsak til smertene.
 
Jeg ringer føden så ofte føler jeg. Sist jeg var på kontroll fikk jeg bare beskjed om at jeg hadde en veldig følsom livmor og at jeg sannsynligvis måtte gå sånn til hun bestemte seg for å komme til verden. Har så spreng at det vet jeg ikke om jeg orker
 
Jeg ringer føden så ofte føler jeg. Sist jeg var på kontroll fikk jeg bare beskjed om at jeg hadde en veldig følsom livmor og at jeg sannsynligvis måtte gå sånn til hun bestemte seg for å komme til verden. Har så spreng at det vet jeg ikke om jeg orker

Du er ikke alene om å ringe ofte [emoji85] men det er jo jobben dems. Så skal de ha noe å gjøre så må vi ringe [emoji4][emoji23] jeg ringer heller for mye :p så får de bare tenke hva de vil [emoji28]
 
Jeg får som regel beskjed om å komme inn til sjekk. Og det er ikke bare bare å få til. Bor 40 min unna og kan ikke reise fra 2 åringen min. Har for øyeblikket ikke bil som kan brukes og det tar 1 time med buss og tog.
 
Jeg får som regel beskjed om å komme inn til sjekk. Og det er ikke bare bare å få til. Bor 40 min unna og kan ikke reise fra 2 åringen min. Har for øyeblikket ikke bil som kan brukes og det tar 1 time med buss og tog.

Oh :/ ingen som kan passe 2 åringen heller?

Forstår hva du mener med reisevei. Her er det 3 timer til sykehuset da inkludert ferge [emoji849]
 
I kveld kjennes det ut som om småen prøver å "grave" seg ut der nede :/
Herlighet! Jeg er så spent på hvordan fødselen skal starte. Forrige fødsel var igangsatt, startet med et pang og var over på et blunk, så jeg vet ikke helt hvilke tegn jeg skal se etter her.
 
Back
Topp