Vondt nede i ... ja "dåselura" ? [emoji28]

Hiildeej

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Har de siste par dagene hadd skikkelig ned-trykk og direkte vondt nede i utgangen om jeg kan si det ([emoji23]) når jeg beveger meg. Uansett aktivitet eller avslapping blir jeg skikkelig sliten i magen. (Ja kynnere), ofte vonde kvelds/nattestid. Begynner å blir fryktelig sliten og lei dette, men spm er om flere føler har denne trykkende ømheten/smerten der nede? Er 35+2. Skal til JM nå på onsdag, men har noen av dere andre svar på om det er noe jeg burde ha sjekka eller skal deg bare være sånn? [emoji29][emoji30]
 
Har akuratt det samme, hatt det en stund nå. Er 38+1. Jordmor sa det kunne være bekkenet som utvidet seg samtid som ungen presset nedover med hode. Utrolig ubehagelig er det hvertfall :/
 
Har akuratt det samme, hatt det en stund nå. Er 38+1. Jordmor sa det kunne være bekkenet som utvidet seg samtid som ungen presset nedover med hode. Utrolig ubehagelig er det hvertfall :/

Absolutt ikke godt [emoji30] sliter jo med søvn å hele pakka.. vonde kynnere har jeg hatt lenge men dette nedtrykket er nytt:/ Er jo blitt sliten skal man gå sånn til termin [emoji15]?
 
Sliter med søvn jeg også, finner ingen gode liggestillinger. Å skal jeg snu med i løpet av natta er det er prosjekt i seg selv, er veldig lite mobil pga disse plagene å har en stor mage jeg skal ha med meg[emoji28] er vel bare å holde ut å smøre seg med tolmodighet å tenke på premien vi får når vi er ferdige [emoji173]️
 
Sliter med søvn jeg også, finner ingen gode liggestillinger. Å skal jeg snu med i løpet av natta er det er prosjekt i seg selv, er veldig lite mobil pga disse plagene å har en stor mage jeg skal ha med meg[emoji28] er vel bare å holde ut å smøre seg med tolmodighet å tenke på premien vi får når vi er ferdige [emoji173]️

Sant [emoji173]️

Det er mannen som må lide når jeg skal snu meg [emoji57][emoji23] griper tak i han og drar meg rundt [emoji23][emoji85]
 
Jepp er som å lese akkurat om meg. Er 36+4 og har gått sånn i flere uker. Ikke sover jeg heller fordi det sprenger hver gang jeg snur meg eller rører på meg
 
Hadde litt problemer denne gangen dagen før han kom men hadde store problemer med det når jeg gikk gravid med storesøster [emoji30] var så hoven nedentil og føltes som ungen skulle dette ut og hadde så vondt når jeg gikk så det så ut som jeg hadde bæsjet på meg [emoji23]
 
Jepp, dåsa er rimelig øm og hoven. Masse nedpress som går nedover på innsiden av begge lår.
 
Hadde litt problemer denne gangen dagen før han kom men hadde store problemer med det når jeg gikk gravid med storesøster [emoji30] var så hoven nedentil og føltes som ungen skulle dette ut og hadde så vondt når jeg gikk så det så ut som jeg hadde bæsjet på meg [emoji23]

Uff [emoji30][emoji85] ja alt vi må gjennom for den flotteste premien [emoji7][emoji23]
 
Ble sjekk hos JM, det var blitt ganske mykt. Så fortsetter det på samme bisetning natt så må jeg til ny sjekk imorgen :p
Oj! Hvor langt er du i dag? Jeg lengter etter å bli ferdig :D er 36 i dag så hun kan jo bli en uke til da så kan ho komme ut hehe
 
Oj! Hvor langt er du i dag? Jeg lengter etter å bli ferdig :D er 36 i dag så hun kan jo bli en uke til da så kan ho komme ut hehe

Jeg er 35+2 så jeg sier 1 og en halv uke så kan hu komme! Selv om jeg skulle ønske å ha henne i armene mine nå, orker ikke disse smertene frem til termin[emoji30]
 
Jeg er 35+2 så jeg sier 1 og en halv uke så kan hu komme! Selv om jeg skulle ønske å ha henne i armene mine nå, orker ikke disse smertene frem til termin[emoji30]

Henger meg på denne! 35+1 i dag. Må bare holde ut et par uker til:p
 
Hahaha.. Det har jeg gått å sagt og siden uke 35. Nå er jeg 36+4 og hun viser ingen tegn til å komme til uka. Hun her trives altfor godt i mammas mage. Det sies jo at jo mer baby hikker inni der jo bedre har de det. Og hun her, hun trives nok ekstremt. For hun hikker MYE
 
Hahaha.. Det har jeg gått å sagt og siden uke 35. Nå er jeg 36+4 og hun viser ingen tegn til å komme til uka. Hun her trives altfor godt i mammas mage. Det sies jo at jo mer baby hikker inni der jo bedre har de det. Og hun her, hun trives nok ekstremt. For hun hikker MYE

Den har jeg ikke hørt før [emoji33] men Ånei!! Den får ikke stemme [emoji23][emoji23][emoji23] her hikkes det OFTE! [emoji15][emoji85]
 
Back
Topp