Vondt nede i ... ja "dåselura" ? [emoji28]

Joda jordmødre som så det til meg [emoji55][emoji55][emoji55]
 
Hahaha.. Det har jeg gått å sagt og siden uke 35. Nå er jeg 36+4 og hun viser ingen tegn til å komme til uka. Hun her trives altfor godt i mammas mage. Det sies jo at jo mer baby hikker inni der jo bedre har de det. Og hun her, hun trives nok ekstremt. For hun hikker MYE

39 uker og NÅ førsta har hikkinga begynt. Ikke aktuelt altså [emoji28] Storebror hikka heldigvis mye mere da [emoji23] Fortsatte tilogmed på utsia!
 
Hahaha.. Det har jeg gått å sagt og siden uke 35. Nå er jeg 36+4 og hun viser ingen tegn til å komme til uka. Hun her trives altfor godt i mammas mage. Det sies jo at jo mer baby hikker inni der jo bedre har de det. Og hun her, hun trives nok ekstremt. For hun hikker MYE
Her hikkes det 2-3 ganger om dagen.
Vet ikke om det er ofte :hilarious:
 
Den har jeg ikke hørt før [emoji33] men Ånei!! Den får ikke stemme [emoji23][emoji23][emoji23] her hikkes det OFTE! [emoji15][emoji85]

Kan trøste deg med at begge mine har hikka mye i magen [emoji4] storesøster kom i uke 38+2 og lillebror kom litt vel tidlig i uke 35+0
Men kan hende det er omvendt hos meg da for om jeg ikke husker helt feil så hikket lillebror mer enn storesøster [emoji28]
 
Jeg har bare hørt at hikking betyr at nyrene fungerer fint?!
 
Kan trøste deg med at begge mine har hikka mye i magen [emoji4] storesøster kom i uke 38+2 og lillebror kom litt vel tidlig i uke 35+0
Men kan hende det er omvendt hos meg da for om jeg ikke husker helt feil så hikket lillebror mer enn storesøster [emoji28]

Okei [emoji85] får krysse fingra [emoji1305]
 
Det kjennes ut som jentungen tar headspins hos meg... helt jævlig til tider
 
Bra tråd! Jeg er også både øm og hoven nede ved utgangen, og har vært engstelig for om det er noe galt. Nå ser jeg jo at det på alle måter er ganske normalt å ha det slik! Har vært hoven et par uker, tror jeg. Ømheten har kommet i det siste sammen med økt nedpress når jeg står/går/sitter.
 
Bra tråd! Jeg er også både øm og hoven nede ved utgangen, og har vært engstelig for om det er noe galt. Nå ser jeg jo at det på alle måter er ganske normalt å ha det slik! Har vært hoven et par uker, tror jeg. Ømheten har kommet i det siste sammen med økt nedpress når jeg står/går/sitter.

Ja det er vist normalt og bra når det er vondt og kjennes unormalt ifølge JM [emoji849][emoji23] Men "heldigvis" er det ikke lenge igjen :p

Var på kontroll igår kveld og i dag, i tillegg skal jeg tilbake på tirsdag nå pga jeg har så mye smerter i magen. Livmoren min var vidt veldig øm og sliten av alle kynnerne og snuingen til baby :S hun snur seg hele tiden på så trang plass. Er det fremdeles like vondt da så blir jeg sendt til sykehuset for deres vurdering [emoji14]
 
Min frøken snur og vrir på seg hele tiden også. Og borrer hodet ned støtt. Er veldig ø. I magen og har visst en sensitiv livmor denne gangen. Uke 36+6. Er så sliten
Og har vært våken siden kl 03 [emoji50][emoji50][emoji21]
 
Min frøken snur og vrir på seg hele tiden også. Og borrer hodet ned støtt. Er veldig ø. I magen og har visst en sensitiv livmor denne gangen. Uke 36+6. Er så sliten
Og har vært våken siden kl 03 [emoji50][emoji50][emoji21]

Da har vi det ganske likt [emoji854][emoji849]
 
Er så lei nå at jeg skulle ønske det var noe en kunne gjøre for å føde. [emoji85] [emoji30] [emoji85] Orker ikke noe i det hele tatt
 
Er så lei nå at jeg skulle ønske det var noe en kunne gjøre for å føde. [emoji85] [emoji30] [emoji85] Orker ikke noe i det hele tatt

Enig [emoji28] heldigvis ser JM at jeg allerede er sliten. Og har det ikke skjedd noe innen uke 37 skal de prøve hinneløsning osv. Er det ikke bedre i morgen blir det sykehus tur for deres vurdering om å kanskje sette igang fødsel før termin. Ser jo helst at hun er inne lengst mulig. Men skal jeg gå slik frem til termin om ikke over så har ikke jeg krefter til en fødsel når den kommer [emoji29]
 
Skulle ønske det samme her.
Skulle egentlig ikke på fler kontroller, men legen på sykehuset så jeg kunne få en time til i uke 38... Det føles som en evighet til.. Jeg har bare gått til kontroll på sykehuset siden uke 30, og det hadde vørt veldig deilig om de sa at de kunne sette meg igang etter uke 37. Har aldri vært så sliten før jeg. Jeg har ikke krefter til å gjøre noe med 2 åringen min engang, hvordan skal jeg da orke fødselen
 
Skulle ønske det samme her.
Skulle egentlig ikke på fler kontroller, men legen på sykehuset så jeg kunne få en time til i uke 38... Det føles som en evighet til.. Jeg har bare gått til kontroll på sykehuset siden uke 30, og det hadde vørt veldig deilig om de sa at de kunne sette meg igang etter uke 37. Har aldri vært så sliten før jeg. Jeg har ikke krefter til å gjøre noe med 2 åringen min engang, hvordan skal jeg da orke fødselen

[emoji15]
Da synes jeg du skal smøre på litt ekstra [emoji85] så de kanskje skjønner hvor sliten du er :)
 
Back
Topp