Vogn

Troooor det blir tfk eller brio sing. Har hatt emmaljunga før, og når man ikke bruker bag lenger er den så tung og håpløs at jeg gidder ille bruke mange 1000 på denne vogna.
Sjekk ut Brio Smile før du bestemmer deg for Sing. Sing er en ganske "utskjelt" vogn. På smile er "alt" forbedret, og den er svært godt likt av de som har den :)
 
Ja, det var jo litt stort. NTX90 er bare 16 cm høy uten hjul nemlig, og 80*60 bred*dyp mener jeg. Derfor jeg ikke finner noe i nærheten engang. Men takk!

Vet ikke målene, men har aldri sett en vogn som blir mindre enn vår sammenlagt. Babyjogger city select. Har den kun med sittedel da, ikke med bag, mulig den blir større med bag, det aner jeg ikke... veldig fornøyd med den siden den tar så liten plass. Eneste er at den er ikke god på sørpeføre (som det sjelden er her i Bergen, så det spiller ingen rolle for oss):)
 
Sjekk ut Brio Smile før du bestemmer deg for Sing. Sing er en ganske "utskjelt" vogn. På smile er "alt" forbedret, og den er svært godt likt av de som har den :)

Takk for tipset Vi har hatt brio sing før, og var veldig fornøyd da, men det var 2012 så vogna er nok annerledes nå.
 
Vi har emmaljunga Edge duo som vi kjøpte til storebror.

Stor vogn - bagen kan brukes lenge og fantastisk å trille uansett hvilket terreng det er :)
 
vi har vurdert søskenvogn da lillemann er 1 år og 2 mnd, men vi har ikke kommet lengre en det! ellers så har vi vvogn fra minste mann men søskenvogn hadde kanskje vært en ide
 
Våre kriterier er
- Veldig liten sammenlagt (har dobbelt hundebur og derfor liten plass)
- Lett & enkel
- Svingbar hjul foran
- God på grusvei, ikke bare asfalt
- Helst 4 hjul og lufthjul, pga ovennevnte

Kommer da kun fram til Emmaljunga NTX90 Outdoor. Er visst en ny modell. Noen som har sett på den, eller har kommentarer? Finner ingen som er bedre på disse punktene, selv om jeg gjerne kunne tenke meg en som er rimeligere eller som jeg kunne kjøpt brukt:wacky:

Uten hjul, som er superenkle å ta av, bygger den kun 16 cm:wideyed: Og liggedel en mindre utvendig, men lik madrassstr som de større modellene. Supert!

Vi har også den som førstevalg på vogn. Var å så på den og fikk trillet litt og vi likte den veldig godt [emoji4] Den tar liten plass når den legges sammen som er praktisk for vår del som har liten bagasjeplass i bil, og lett å håndtere[emoji4]
 
f6f986469f5527c5aa6af6b7eb77f13a.jpg


Har kjøpt denne, ligger i en eske på kjøkkenet :eek:
Ikke hatt mulighet til å pakke den ut enda.
 
Våre kriterier er
- Veldig liten sammenlagt (har dobbelt hundebur og derfor liten plass)
- Lett & enkel
- Svingbar hjul foran
- God på grusvei, ikke bare asfalt
- Helst 4 hjul og lufthjul, pga ovennevnte

Kommer da kun fram til Emmaljunga NTX90 Outdoor. Er visst en ny modell. Noen som har sett på den, eller har kommentarer? Finner ingen som er bedre på disse punktene, selv om jeg gjerne kunne tenke meg en som er rimeligere eller som jeg kunne kjøpt brukt:wacky:

Uten hjul, som er superenkle å ta av, bygger den kun 16 cm:wideyed: Og liggedel en mindre utvendig, men lik madrassstr som de større modellene. Supert!
Prøv i butikk først! Mange som klager, og angrer på kjøp av den pga demping. Hvis du studerer på understellet, så ser det ikke ut som veldig mye demping på vogna, ergo, da blir den ikke god på grusvei, tenker den blir humpete og fæl? Bare et lite ops, prøv den ut først [emoji5]
 
Her blir det den samme simo kombien som storesøster brukte[emoji4]
 
Back
Topp