Vogn

Trude_

Forelsket i forumet
Har dere tenkt på hva slags vogn dere vil ha?
Jeg har noen ideer, men ikke landa enda. Det jeg vet er at den må være
enkel å slå sammen,
kunne klikke på bilstol
og lett å løfte inn og ut av bilen :)

Kommer helt sikkert på flere kriterier ;)

Noen som har noen klare favoritter?
 
Eneste jeg tenker er at jeg vil ha Emmaljunga. Fordi det ville jeg egentlig ha til førstefødte.
Så vi får se hva vi ender opp med.
Den må hvertfall være lett å trille.
 
Vi har Stokke og kommer til å bruke den nå også. Elsker det å kunne klikke på bilstolen og at ungen sitter så høyt oppe. Liker ikke søskentillegget så ender vel med å kjøpe en annen søskenvogn i tillegg, men det får bli en annen tråd ;)
 
Vi har emmaljunga city cross etter storesøster. Og bilstol maxi cosi cabriofix etter henne og. Kjøpt for 1.5år siden. Denne gangen skal jeg kjøpe adapter for å klikke bilstol på vogn. Hadde ikke det sist og savnet det da. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har urban jungel fra forrige unge, veldig fornøyd!
 
Har Emmaljunga Super Nitro etter minsten, blir å bruke den eller kjøpe ny Super Nitro :)
 
Vi kjøpe tfk joggster til førstemann. Fant ut med nr 2 att den egentlig fungerer kjempebra, så vi fortsetter nok med den til nr 3 også. Selv om jeg sikler på alt det nye flotte som er kommet siden 2013 [emoji23]
 
Har Bugaboo donkey :)
 
Siden det er første ungen så har jeg jo ikke prøvd noen vogner så jeg vet jo egentlig ikke hva som er bra, men har jo sett vogner jeg synes er veldig fine og som virker praktiske :) begynner vel å se i løpet av våren, gleder meg ;)
 
Tenkte å gå for Stokke, men kommer en ny emmaljunga nxt90 som ser ganske lik og kanskje mer robust så blir nok en av dem men er vanskelig :p
 
Tenker det blir Stokke Trailz :) Men som jeg sa til gubben; har tid til å ombestemme meg mange ganger enda, så tar det liiitt chill [emoji14]
 
Tenker det blir Stokke Trailz :) Men som jeg sa til gubben; har tid til å ombestemme meg mange ganger enda, så tar det liiitt chill [emoji14]
Den vurderer vi også sterkt, men samboer er ganske lang og har hørt at han lett kan sparke borti understellet med sine lange bein o_O Så må prøvekjøre den litt først i ulikt tempo ;)
 
Den vurderer vi også sterkt, men samboer er ganske lang og har hørt at han lett kan sparke borti understellet med sine lange bein o_O Så må prøvekjøre den litt først i ulikt tempo ;)
Ja, jeg har hørt det samme. Sambo her er også 1.90+, så det blir nok prøvetrilling i butikk før vi bestemmer oss :)
 
Har Bugaboo donkey :)

Jeg går å sikler på den vogna:) er du fornøyd? Har lest at bagen og sittedelen er smalere enn andre pga at det kan gjøres om til søsken/tvillingvogn. Er den det eller er den Ok? Og er den veldig bred som singelvogn?:)
 
Baby jogger City Elite har jeg lagt min elsk på. Stabil og lett 3 hjuls vogn, den har store goe dekk. Å den er lett å klappe sammen+ at den tar veldig lite plass i bilen:Heartred
Hadde denne til mi på 4- å den passet meget bra til asfalt gåing , ut i terrenget og på kjøpesenter:happy7
 
Har emmaljunga mondial duo fra førstemann. Og vi elsker den! Den er så stabil og god. God plass i baggen også, deilig å trille. Litt tung og løfte inn og ut av bil, og er ganske høy inne i baggasjerommet. Men ellers fin :)
 
Vi har stokke trailz og jeg ELSKER den. Men må selge den nå når vi skal ha tvillinger. Har ikke peiling på tvillingvogner, men har sett litt på Emmaljunga viking double 735 [emoji4]
 
Tror vi skal ha Bugaboo Buffalo, den som "alle" har rundt her. [emoji849]En av grunnene er at jeg har lyst på runner-understell i tillegg (eneste joggevogn som kan ha barnet mot seg). I tillegg er den vendbar og har store, svingbare hjul.

Blir å kjøpe brukt, vet jeg kommer til å bære mye, så jeg synes ikke jeg kan bruke så mye penger på vogn.
 
Last edited:
Jeg går å sikler på den vogna:) er du fornøyd? Har lest at bagen og sittedelen er smalere enn andre pga at det kan gjøres om til søsken/tvillingvogn. Er den det eller er den Ok? Og er den veldig bred som singelvogn?:)
Det er helt perfekt for oss. For oss så var det blant annet viktig at kunne snu barna begge veier, både fra oss og mot oss. Storesøster ble storesøster når hun var 17 mnd, så vi har brukt den mye! Den er så smal at den kommer inn alle standard dører (80 cm tror jeg), men likevel får jeg god plass til både barn og vinterpose. Og ikke minst er den fantastisk å trille! Og genialt å kunne ha den som enkelt vogn nå som hun eldste snart blir 3 år og vil gå mer selv :) Eneste minus er at den er dyr!!
 
Back
Topp