Vogn....

Om dette er din første og dere tenker tette barn vil jeg påstå det er lurest med super viking for da er det bare å kjøpe til ekstra :) men dyrt er det uansett med ny vogn :p
Ja jeg så at løsningen på det var genialt! Mannen syntes bagen var liten, og jeg er kanskje litt enig :)
 
Ja jeg så at løsningen på det var genialt! Mannen syntes bagen var liten, og jeg er kanskje litt enig :)
Jeg brukte supreme bagen til junior var ca 7 mnd, trur ikke den er verken lengre eller kortere enn super viking bagen :) man bruker jo normalt bagen bare til barna er ca 6 mnd, så man trenger jo ikke så himla stor bag :)
 
Jeg brukte supreme bagen til junior var ca 7 mnd, trur ikke den er verken lengre eller kortere enn super viking bagen :) man bruker jo normalt bagen bare til barna er ca 6 mnd, så man trenger jo ikke så himla stor bag :)
Nei det er jo veldig sant :) Og slekter barnet på neg, var jeg ikke veldig stor heller, ikke mannen heller tror jeg. Jeg må dra å se på den igjen tror jeg, og godsnakke med familien og mannen :p Syntes super viking var desidert lettest for meg som ikke er så høy :) Men tuuusen takk for alle innspill, er gull verdt!!
 
Nei det er jo veldig sant :) Og slekter barnet på neg, var jeg ikke veldig stor heller, ikke mannen heller tror jeg. Jeg må dra å se på den igjen tror jeg, og godsnakke med familien og mannen :p Syntes super viking var desidert lettest for meg som ikke er så høy :) Men tuuusen takk for alle innspill, er gull verdt!!
Ja veldig lurt å dra å se på ^^ Var ganske klar på at jeg skulle ha super viking, og når jeg kom til butikken for å prøve den var jeg ikke i tvil :D Solgte en Nitro nylig, var veldig fornøyd med den, men den hadde ikke lufthjul og den var hvit så det var jeg ikke helt fornøyd med. Hvit vogn kommer jeg aldri til å kjøpe igjen :p Har ei venninne som har viking og super viking, hun er super fornøyd med begge men synes viking er lettest. Vikingen kan man jo bare kjøpe viking double understell til så har du søskenvogn der også :) Lykke til!
 
Vi har titta på det tyske merket Bergsteiger. Vi falt veldig for Capri -serien. Også skal vi ha bilferie til Tyskland i sommer. Skal helt ned til Østerrikegrensa og se på de vakre slottene i fjellene der. Så da kjøper vi vogna på veien hjem :)
 
Vi har titta på det tyske merket Bergsteiger. Vi falt veldig for Capri -serien. Også skal vi ha bilferie til Tyskland i sommer. Skal helt ned til Østerrikegrensa og se på de vakre slottene i fjellene der. Så da kjøper vi vogna på veien hjem :)
Lurt! Dyr vogn?
 
Vi har tenkt litt på baby jogger city elite, men synes bagen er noe liten for en høst/vinterbaby. Hørt at det finnes større bag man kan kjøpe. Noen som har erfaring med dette?
 
Jeg prøvetrillet begge to, og prøvde begge i bagasjerommet. Jeg er ikke i tvil, her blir det emmaljungaen. Men anbefaler deg å prøve de hvis du kan. Mange som er fornøyd med donkeyen også. Jeg synes som sagt den var riggalaus og at den virket litt "plastikk".

Hadde tenkt å prøvetrille, men så dukket det opp en knalltilbud på en lite brukt donkey på Finn (veldig sjeldent), så vips hadde vi kjøpt vogn.

Blir jeg misfornøyd får jeg nok solgt den til samme prisen :) skjønner hva du mener med "litt plastikk" men mannen hadde snakket med flere kollegaer som var kjempefornøyde, så da ble det den.
 
Kjøpte helt ny vogn til min første for to år siden, så den bruker vi denne gangen også:happy: Vi har Emmaljunga Mondial deluxe og jeg elsker den vogna! Gleder meg til å trille igjen:happy:
 
Har begynt å kikke. Etter tips fra kjæresten om at trehjulinger er vanskelig å få plassert så de ikke triller på kollektivtransport, så tror jeg det blir vogn med fire hjul. Men aner ikke hvilken type. Venter til etter oul med det.
 
Noen som vet forskjellen på TFK lite og vanlig TFK?
 
Vi har bestemt oss for en emmaljunga duo Edge:)
Bra valg :) når vi fikk storebror bestemte jeg meg for å kjøpe ny vogn og at jeg skulle kjøpe den jeg hadde mest lyst på uavhengig av pris. Har vært super fornøyd med vognen hele tiden, den er litt stor og tung ift mange andre vogner, men selv om vi bor i 2 etg med trapp har det ikke vert noe problem :) Veldig god kvalitet og vognen er like fin idag! Veldig godt å vite at jeg ville valgt den samme vogna med samme farge om jeg skulle hatt ny vogn nå :)
 
Back
Topp