Vogn....

Jeg hadde planer om å kjøpe denne, syns det så perfekt ut for oss. Men etter å ha brukt et par timer i butikken :p, der vi sammenliknet Go Next og Smile 2, endte vi med Smile2! Vi syns totalt sett den var bedre for vårt bruk, også var samboer veldig opptatt av at man kunne bære bagen i bøylen i kalesjen med en hånd.. ;)

Bagen brukes så kort tid av vognperioden, så det har jeg aldri tenkt på ;)

Smile er flott den også, men har rykte for å være ganske kort i ryggen og derfor ikke varer hele perioden
 
Har valgt TFK joggster twist lite fordi:
- Den har håndbrems, som jeg ser på nesten som et must når jeg har en hund som drar også... Ser for meg å gå ned en bakke med hunden i ene hånda og vogna i den andre...
- Store gode lufthjul og god demping
- Med multi X bag kan baggen brukes som sittedel begge veier, selv om det er en trehjuling
- Virker som er god tur/terrengvogn, vi går mye tur
- Lurte først på joggster 3 som har låst forhjul, pga turer i ulent terreng, men syntes det var så behagelig å trille med bevegelig framhjul at jeg gikk for den. Hjulpet kan jo låses, og der er sjelden snø her.
- Lett å legge sammen, liten nok til å få plass i bagasjerommet vedsiden av hundeburet ;)
- Kan justere høyde på fotbrett på sittedelen, god og romslig sittedel, og den kan brukes opp til 35 kg eller noe, ihvertfall til ungen er ferdig med vogn
- Syns den ser bra ut ;) Mannen godtok den også, ikke noe "jålevogn" ;)
 
Bagen brukes så kort tid av vognperioden, så det har jeg aldri tenkt på ;)

Smile er flott den også, men har rykte for å være ganske kort i ryggen og derfor ikke varer hele perioden

Nei, man vurderer vel forskjellige ting ;)

Jeg satser på å produsere nr.2 før nr.1 vokser ut av Smilen :p

Må sikkert skaffe en barnehagevogn på et tidspunkt også. Vurderer faktisk å gjøre det ganske raskt så vi kan ha to, da kan den ene være til soving hjemme så lenge. Blir litt mindre styr inn og ut av bil, siden vi må kjøre en del da vi bor litt "ute på landet". :)
 
Nei, man vurderer vel forskjellige ting ;)

Jeg satser på å produsere nr.2 før nr.1 vokser ut av Smilen :p

Må sikkert skaffe en barnehagevogn på et tidspunkt også. Vurderer faktisk å gjøre det ganske raskt så vi kan ha to, da kan den ene være til soving hjemme så lenge. Blir litt mindre styr inn og ut av bil, siden vi må kjøre en del da vi bor litt "ute på landet". :)

Dette er nummer 3 for oss, så her skal alt babyutstyr ut av huset så kjapt som mulig :p hehehehehe
 
Jeg vurderer å kjøpe denne. Har sett den har vunnet mange tester på snø og grus. Akkurat det jeg er på utkikk etter :) Er du ellers fornøyd med den? Er bagen for liten for å få plass til dunpose osv?
Det vi også har sett at den har gjort.. Har ikke noe erfaring med den selv, så den bare i butikken, og synes bagen muligens er litt smal?! Har ikke noe erfaring med noen vogner, så vet ikke hvor stor bag man bør ha :)
 
Noen som har tips om barnevogn-butikker i Strømstad? Hvor ligger de? Har de bra utvalg? Lønner det seg å kjøpe i Sverige?
 
Vi bestilte på forhånd og kjøpte den på Kattis babyshop. Veldig fornøyd og endel billigere :)
Hvordan gjør man det med garanti og sånn? Er litt skeptisk på å kjøpe i Sverige, da gjerne siden der vi kjøper blir langt fra oss, sånn i forhold til at om den trenger reprasjon. Er helt ny i gamet, så har ikke så mye peiling :p
 
Hvordan gjør man det med garanti og sånn? Er litt skeptisk på å kjøpe i Sverige, da gjerne siden der vi kjøper blir langt fra oss, sånn i forhold til at om den trenger reprasjon. Er helt ny i gamet, så har ikke så mye peiling :p
Vi fikk garanti på den og tror de snakket om at den også kunne fikses i Norge, men nå har vi aldri trengt å fikse på den. Hvis du sender en mail til dem svarer de på alle spørsmål rundt det. Jeg har hvertfall veldig god erfaring derfra :)
 
Vi fikk garanti på den og tror de snakket om at den også kunne fikses i Norge, men nå har vi aldri trengt å fikse på den. Hvis du sender en mail til dem svarer de på alle spørsmål rundt det. Jeg har hvertfall veldig god erfaring derfra :)
Tusen takk, da skal jeg sjekke ut det :-D
 
Hvordan gjør man det med garanti og sånn? Er litt skeptisk på å kjøpe i Sverige, da gjerne siden der vi kjøper blir langt fra oss, sånn i forhold til at om den trenger reprasjon. Er helt ny i gamet, så har ikke så mye peiling :p

Vi kjøpte i Karlstad når vi skulle ha nr 1 - fikk med garanti og var heller ikke noe problem med den garantien her i Norge heller da garantien fulgte vogna :)
 
Vi kjøpte Stokke Trailz i går :) 25% på Babyshop, så veldig fornøyd med å kunne spare litt penger på det kjøpet!
 
Vi kjøpte i Karlstad når vi skulle ha nr 1 - fikk med garanti og var heller ikke noe problem med den garantien her i Norge heller da garantien fulgte vogna :)
Kjøpte dere fra kopbarnvagn sin butikk der?
 
Back
Topp