Vogn....

elleville

Betatt av forumet
Vogn, har dere begynt å kikke etter vogn?
Åssen vogn skal dere ha og hvorfor?

Jeg har en Emmaljunga Duo Edge etter storebror, men synes den er så stor og tung,
både å putte inn og ut av bilen og å trille....
Har også en Maxicosi Mura 3, som er trehjuling og litt lettere, fin å bruke bilstolen i osv....

Men allikevel snuser jeg litt på ny vogn...... :)
Har lyst på en snerten, litt liten og lett 3-hjuling...
Har kikket på TFK og Babyjogger, men synes det er en jungel......
 
Vil ha emmaljunga pga komfort og stabilitet ;)
Ellers drømmer jeg om en babyzen yoyo ❤
Vet vi skal til Egypt en gang i permisjonen så da hadde en sånn passet perfekt :D
Skal snart se mer på andre barnevogner da, kan jo hende jeg endrer mening ang emmaljunga, blir vel også blendet av at nesten alle i Sverige har de :p
 
Sikler på Stokke Trailz, men har ikke vært å sett eller prøvd den enda, så spent på om vi kommer til å være like forelsket etter vi har gjort det :)
 
Tror vi må ta en runde på Barnas Hus og til Sverige og snoke litt på vogner :p
Jeg har lyst til å turen til Svinesund/strømstad for å se :)
Tror ikke Arvika har så mange ulike barnevogner
 
Skal ha Emmaljunga mondial eller Edge. Liker ikke trehjulinger og går mye på ulendt terreng. Også er det god plass til vognpose.
 
Jeg har lyst på TFK eller City Elite :) har hatt Emmaljunga til de to andre og har solgt den og lyst å prøve noe annet :)
 
Jeg har Bugaboo Buffalo til datteren min, og elsker den vognen! Men hun kommer bare til å være 20 mnd når nestemann kommer, så jeg trenger nok flere vogner. Skal kjøpe en billig brukt på finn.no som hun kan sove i barnehagen i, og så får jeg evt se om vi kjøper en søskenvogn også.
 
Vi har Stokke Xplory stående i en bod. Ikke offroadvogn, så lukter litt på en annen hvis det blir en snørik vinter. Men helt genial utover snø/sandstrender ;)

Lett å trille, justeringen tar null komma niks - høydeforskjell på oss. Og ikke minst, bytte fra bilstol til vogndel tar bare to klikk. Husker jeg slo opp og igjen vogna med en hånd med snuppa på armen sist.

Iogmed at vi har vogn, tviler jeg på at vi ser på markedet :)
 
Sikler på Stokke Trailz, men har ikke vært å sett eller prøvd den enda, så spent på om vi kommer til å være like forelsket etter vi har gjort det :)
Jeg har vært og prøvd den. Utrolig god og solid vogn, også synes jeg bagen er så stor og fin. Hadde jeg ikke forelsket meg så i Bugaboo så hadde jeg kjøpt Stokke istedet ;) synes de har helt nydelige farger også.
 
Vi skal ha TFK joggster twist med multi x-bag. Har en sliten TFK fra før som brukes som sovevogn i barnehage og mini har Emmaljunga city cross. Har tidligere hatt Simo og Brio, men mest fornøyd med TFK.
 
Vi skal ha Bugaboo Buffalo. Hadde bestemt meg for det før jeg ble gravid til og med. Prøvd den flere ganger til søstra mi, og den dekker alle kravene våre. Også er den så utrolig lekker i tillegg :D
 
Jeg har også forelsket meg i bugaboo:) men da i cameleon 3, den var lettere for meg og passet bedre til mine behov. Det er så vanskelig å velge vogn, alle har sine fordeler og ulemper. Bare reis ut til butikken og test dem litt, de pleier å være veldig behjelpelige i butikkene. Vi var i noen forskjellige og alle hjalp godt til:) lykke til
 
Vi skal ha Bugaboo Buffalo. Hadde bestemt meg for det før jeg ble gravid til og med. Prøvd den flere ganger til søstra mi, og den dekker alle kravene våre. Også er den så utrolig lekker i tillegg :D
Helt enig:) de er super fine:) jeg reiste ut engang til i butikken for å se på buffalo og cameleon :) de er så fine begge to, det ble cameleon her da, men begge er kjempe flotte. Min søster sin datter sover mye mer nå enn hva hun gjorde før i den andre vogna pga sportsdelen er så bra:) så tror vi har gjort et bra valg;)
 
Jeg har vært og prøvd den. Utrolig god og solid vogn, også synes jeg bagen er så stor og fin. Hadde jeg ikke forelsket meg så i Bugaboo så hadde jeg kjøpt Stokke istedet ;) synes de har helt nydelige farger også.
Så godt å høre! :D Tror nok vi lander på den uansett, men gleder meg til å dra å titte og prøve litt ordentlig :)
 
Har en TFK Joggster Twist, er veldig fornøyd med den :)
Romslig bagdel, håndbrems (veldig snedig i bratte nedoverbakker, så blir det ikke så tungt å holde igjen vogna), enkel å slå sammen, tar ikke så fryktelig stor plass heller. Har Maxicosi bilstol som bare kan klikkes rett på vogna også, veldig greit for de raske turene inn på butikken f.eks :)
Men må kjøpe en ekstra vogn til barnehagesoving, så tar meg nok en tur på finn.no etterhvert :)
 
Er det vanlig å få ta med vogner fra butikk ut i bil for å se om de får plass i bagasjerommet egentlig? Her er butikken midt inni et kjøpesenter, så det er et stykke å ta den ut fra butikken...
 
Er det vanlig å få ta med vogner fra butikk ut i bil for å se om de får plass i bagasjerommet egentlig? Her er butikken midt inni et kjøpesenter, så det er et stykke å ta den ut fra butikken...
Er vanlig å kunne gjøre det med bilseter så hvorfor ikke med vogn også.
Går nok litt på hvilken service butikken vil gi også
 
Back
Topp