VINNERE TRUKKET! Har du lyst til å få eggløsnings- og graviditetstester – helt gratis?

I starten så jeg kun på pris, og kjøpte Babyplan sine strimmeltester (både eggløsningstester og graviditetstester). Eggløsningstestene funket ikke så bra for meg, jeg fikk aldri positive tester. Jeg prøvde MakeSure sine eggløsningstester, og de var mye bedre for meg.

Så nå bestiller jeg babyplan sine graviditetstester på billigetester.no, også kjøper jeg Makesure eggløsningstester på Meny. Er åpen for å prøve dette nye merket :)
 
Kvalitet er absolutt viktigst. Mer viktig med nøyaktighet og kvalitet enn pris for min del :)
 
Jeg ser på pris slik at jeg kan kjøpe mange, når jeg har sterk mistanke til graviditet så kjøper jeg CB, siden jeg blir så enormt glad av å se det blå krysset
 
Pris og hvilke erfaringer jeg har med testene.
 
Pris, nøyaktighet, følsomhet og anbefaling fra andre på nett :love017
 
Vis vedlegget 433434


På Babyverden har vi nå begynt å selge både eggløsnings- og graviditetstester. Dette vil vi feire med å gi bort en kombinasjonspakke til tre heldige forumbrukere – helt gratis. Alt du trenger å gjøre, er å legge igjen et svar i tråden hvor du forteller hva som avgjør hvilken eggløsning- og/eller graviditetstest du kjøper.

Vi kan dessverre ikke garantere deg positive tester, men ønsker å hjelpe deg på veien – helt fra du står med testen i hånden og til du (forhåpentligvis) har en liten baby i armene dine.

Trekningen skjer tirsdag 30. april.

Tre heldige vinnere av hver sin kombinasjonspakke er nå trukket. Gratulerer så mye til:
1984håp
min første
Nikkiii

Jeg sender en melding til hver av vinnerne, slik at dere kan sende opplysninger til oss – og vi kan sende premiene.

Tusen takk til alle som deltok og kom med nyttige tilbakemeldinger! :)
 
Back
Topp