VINNERE TRUKKET! Har du lyst til å få eggløsnings- og graviditetstester – helt gratis?

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Babyverden_banner_tester-konkurranse.jpg



På Babyverden har vi nå begynt å selge både eggløsnings- og graviditetstester. Dette vil vi feire med å gi bort en kombinasjonspakke til tre heldige forumbrukere – helt gratis. Alt du trenger å gjøre, er å legge igjen et svar i tråden hvor du forteller hva som avgjør hvilken eggløsning- og/eller graviditetstest du kjøper.

Vi kan dessverre ikke garantere deg positive tester, men ønsker å hjelpe deg på veien – helt fra du står med testen i hånden og til du (forhåpentligvis) har en liten baby i armene dine.

Trekningen skjer tirsdag 30. april.
Tre heldige vinnere av hver sin kombinasjonspakke er nå trukket. Gratulerer så mye til:

1984håp
min første
Nikkiii

Jeg sender en melding til hver av vinnerne, slik at dere kan sende opplysninger til oss – og vi kan sende premiene.

Tusen takk til alle som deltok og kom med nyttige tilbakemeldinger! :)
 
Last edited:
Kikker på pris, anbefalinger både på nettsider og fra andre som de anbefaler eller har testet ut :) som regel handler jeg alltid på salg.
 
Babyverden_banner_tester-konkurranse.jpg



På Babyverden har vi nå begynt å selge både eggløsnings- og graviditetstester. Dette vil vi feire med å gi bort en kombinasjonspakke til tre heldige forumbrukere – helt gratis. Alt du trenger å gjøre, er å legge igjen et svar i tråden hvor du forteller hva som avgjør hvilken eggløsning- og/eller graviditetstest du kjøper.

Vi kan dessverre ikke garantere deg positive tester, men ønsker å hjelpe deg på veien – helt fra du står med testen i hånden og til du (forhåpentligvis) har en liten baby i armene dine.

Trekningen skjer tirsdag 30. april.
Pris avgjør hvilken test jeg skal kjøpe
Jeg har veldig lyst til å prøve eggløsning test, det har jeg ikke fått prøvd enda
 
Når det angår EL-tester begynte jeg med Babyplan sine fordi de var enkle å få tak i og de første jeg fant via Google. Etter å ha prøvet dem ut selv og etter å ha utvekslet erfaringer med andre så har jeg gått over til Makesure. Hakket dyrere enn Babyplan men virker å være bedre totalt sett enn Babyplan. Når det angår G-tester brukte jeg Rfsu og Babyplan, igjen de første jeg kom over. Rfsu sine er skikkelig bæsj og kommer ikke til å benyttes igjen. Babyplan er helt ok å bruke men ettersom jeg nå har gått over til Makesure når det angår EL-tester bruker jeg også makesure G-tester. Stavtester og digitale kjøper jeg av typen Clearblue. Kjøper når de er på tilbud noe de alle er med jevne mellomrom :)
 
Back
Topp