Ikke i bruk
Forumet er livet
Følte du det var viktig å vite kjønnet på babyen i magen i løpet av svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her det var ikke viktig i den forstand, men var altfor nysgjerrigJeg var alt for nysgjerrig til å ikke vite ^^
Herlighet, jeg har aldri tenkt på det mtp rosa... Jeg kan jo ikke fordra å kle opp barna i "riktig" farge hele tiden, og elsker (nesten) alle farger selv. Kanskje vi må holde det hemmelig for familien når det en gang skjer Tror jeg hadde byttet det meste hvis vi bare fikk blått/rosa...Nei! Hadde ingen ting å si for innkjøp, innredning av barnerommet eller å bestemme navn. Jeg liker å kle ungen min i alle farger, og rommet er blitt jentete nok uansett etter fødsel. Og alle gaver vi har fått i ettertid har vært rosa plagg og haugevis av kjoler. Mange kjoler er ikke brukt, for det er utrolig upraktisk på en baby. Har ikke kjøpt et rosa plagg eller en kjole selv, og kan allikevel kle opp ungen i rosa fra topp til tå i en uke minst uten å vaske klær. Det er faktisk godt å ha litt andre farger enn rosa! På neste unge vil vi heller ikke vite. Det var utrolig spennende hele graviditeten og spesielt under fødselen. Jordmødrene syns det var spennende også, og jeg måtte presse på for at vi skulle få vite kjønnet. Var veldig fint å få vite det på fødestua! Anbefales!
Samme her det var ikke viktig i den forstand, men var altfor nysgjerrig
Det var helt ekstremt. Rosa kjoler, rosa bodyer, rosa bukser, rosa sokker.. alt rosa! Føltes nesten som folk ikke visste det fantes andre farger! Så kjøp andre farger! Strikk i andre farger! Jeg strikka grønt, kjøpte alle farger og lot alt være så nøytralt som mulig. Det er deilig å kunne kle ungen i litt andre farger enn rosa! Spyr nesten av det rosahysteriet på jentebabyer! Sjekk bare ut babybutikken på Byporten i Oslo, der er butikken delt i to farger, rosa og blått! Hvor ble det av resten av fargene liksom?Herlighet, jeg har aldri tenkt på det mtp rosa... Jeg kan jo ikke fordra å kle opp barna i "riktig" farge hele tiden, og elsker (nesten) alle farger selv. Kanskje vi må holde det hemmelig for familien når det en gang skjer Tror jeg hadde byttet det meste hvis vi bare fikk blått/rosa...
Vi er ikke gravide enda, men når vi blir det ønsker vi å vite kjønnet Jeg trenger ikke den overraskelsen rundt fødselen, er en person som blir lett overglad (om man kan kalle det det?). Typ, jeg får ikke sove kvelden før bursdagen min, julaften, nyttårsaften, osv. Så tror det blir like greit å ha en mindre ting å tenke på...