Vi som temper

Hvilken tempmåler bruker dere?
Jeg kjøpte akkurat babyplan sin m/opplyst skjerm, men den tar jo ca halve evigheten før den er ferdig.. :sour: Gjør jeg noe feil? Noen som bruker en annen tempmåler som er raskere?
Måler under tunga.. :happy:

Bruker den som følger med årsabonnementet på Natural Cycles. Ikke akkurat superraskt det heller, tar vel sikkert 15-20 sek. Har ikke tatt tiden [emoji28]
 
Bruker den som følger med årsabonnementet på Natural Cycles. Ikke akkurat superraskt det heller, tar vel sikkert 15-20 sek. Har ikke tatt tiden [emoji28]
Jo, men her er det snakk om hvertfall halvannet minutt! Jeg blir jo gaaaal :confused: Enda et argument for å slenge meg på og betale for 1 år med natural Cycles kanskje..
 
Måtte teste i går på 5 dpo for å sjå om det var antydning til strek men den var blend. Da klarte jeg og ta 3 glass med vin. I dag svei jeg av 2 tester igjen og der vart Skugge som ikkje fantes i går.
Gidder ikke å teste før 9-10 dpo. Har absolutt ingen forhåpninger denne pp.
 
Jo, men her er det snakk om hvertfall halvannet minutt! Jeg blir jo gaaaal :confused: Enda et argument for å slenge meg på og betale for 1 år med natural Cycles kanskje..

Så lang tid bruker den i alle fall ikke. Ulempen er at det ikke har baklys. Men jeg har blitt vant til å lese av med lyset fra mobilen.
 
Men hva søren skjer her da? [emoji30][emoji33]
IKM på fredag (kanskje?).

IMG_2290.jpg
 
Tempen begynner å bli spennende nå.. jeg håper så inderlig at det er noe der denne gangen. Selv om jeg ikke tør å håpe på noe som helst lenger:facepalm:... dette er min 16. pp denne gangen.. etter en lang prøvepause.
 

Vedlegg

  • b_XYDrRY.png
    b_XYDrRY.png
    22,6 KB · Visninger: 68
Back
Topp