Vi som temper

I følge de andre kurvene så er den litt for stabil. Men det gjenstår å se om det er en grunn til at den er så stabil.

Jo flere kurver jeg ser jo mer forvirrende er de greiene her [emoji28] Føler med deg i ventinga!
For min den håper jeg på et markant temphopp i morgen, for hvis ikke blir jeg rimelig skuffa [emoji85]
 
Om dere ville sagt det er mens eller spotting når det er rosa på papiret og ikke rødt blod?
Start på mens er første dagen med skikkelig blod. Trykker du inn start på mens når du kun spotter blir det feil.
 
Start på mens er første dagen med skikkelig blod. Trykker du inn start på mens når du kun spotter blir det feil.
Blander litt om jeg skal kalle det mens eller ikke [emoji23][emoji23] men bedre å spørre enn å være usikker [emoji4]

Håper det bare er spotting og ikke TR [emoji21]
 
Last edited:
Tempen begynner å bli spennende nå.. jeg håper så inderlig at det er noe der denne gangen. Selv om jeg ikke tør å håpe på noe som helst lenger:facepalm:... dette er min 16. pp denne gangen.. etter en lang prøvepause.

Den ser veldig fin ut da! Krysser fingrene [emoji4] Av erfaring greit å ikke vær alt for optimistisk ja [emoji51]
 
Jeg er jo ny med dette selv, men jeg temper i munnen. Stikker termometeret helt lengst inn under den ene siden på tunga.
Det mest nøyaktige er å måle i rektum (endetarmen), dernest i skjeden, men det viktigste er vel at man måler på samme sted under mer eller mindre de samme forutsetningene hver dag.
 
Ikke noe hopp her nei.
Screenshot_20180814-071908_FF%20Mobile.jpg
 
Her steg tempen heldig vis siden i går (da var den jo veldig lav). 9dpo og 3(?) dager til IKM. Blenda g-test i dag morges.
Jeg tenker jo at tempen er lovende, men samtidig trenger ikke dette å bety noen verdens ting.

IMG_2302.jpg
 
Dere som temper.. Hvor temper dere, og hvor blir det mest nøyaktig?
Jeg temper i munnen , innerst under tungen på samme side hver gang:p Tror det viktigste er å tempe samme sted hele syklusen. I skjeden eller rektalt er det nok mindre sjangs for avvik, man kan for eksempel oppleve å være tett i nesen og sove med munnen litt åpen. Men for min del så har det funket helt fint :happy:
 
Back
Topp