Vi som temper

Åå nå ser det ihvertfall ut som EL har vært? Tappen var åpen forrige uke ihvertfall.

IMG_20180814_110022.jpg
 
Hvorfor er det så mange dager som du ikke har tempet ? [emoji849]

Gidder ikke tempe før mensen er ferdig :) temper vaginalt. Og tempen under mensen er ikke relevant for å se når EL er :)
 
Vet ikke om jeg husker feil, men har ikke tempstigning etter EL sammenheng med progresteron produksjonen?:) Altså at tempstigningen blir påvirket av hvor høyt progresteronnivået er?
Aner ikke jeg, kan godt være. Synes bare kurven min er så rar i forhold til hvordan den bruker å være.
 
Spørsmål ang FF- i natt sov jeg veldig dårlig og jeg vet tempen ble litt feil. Hvordan får jeg sånn at det blir hul prikk på charten? Hvis dere skjønner hva jeg mener ?:rolleyes:
 
IMG_1598.jpg


Fikk omsider positiv El-test, men nå har jeg hatt fire dager! De to første dagene var streken meget sterk, altså mørkere enn teststrek. De to siste dagene har den vært like sterk som teststreken, dvs også positiv.. Lei av å legge inn aksjer når :p Når kan man beregne at El er når jeg får positiv test så mange dager? Vet jeg har slitt med å slippe egget før, men ikke fått såpass sterkt utslag over så mange dager før.
 
Last edited:
Vis vedlegget 270969

Fikk omsider positiv El-test, men nå har jeg hatt fire dager! De to første dagene var streken meget sterk, altså mørkere enn teststrek. De to siste dagene har den vært like sterk som teststreken, dvs også positiv.. Lei av å legge inn aksjer når :p Når kan man beregne at El er når jeg får positiv test så mange dager? Vet jeg har slitt med å slippe egget før, men ikke fått såpass sterkt utslag over så mange dager før.

Ut fra tempen ville jeg tippet EL på CD20 [emoji4] Jeg har bare brukt EL-tester helt sporadisk, så jeg har ingen erfaring med positive over så lang tid.
 
Syns det var så rart i dag for det var ikke vanlig mens i dag, men et ikke om jeg skal kalle det spotting eller light i FF appen o_O Det var nesten nærmere spotting enn light, men det er liksom jaaa midt i mellom. Skal jeg da føre opp som spotting eller light? :hilarious:o_O
 
Back
Topp