Vi som temper(Ny)

På morgen i dag hadde jeg en temp på 36,6 og nå nettopp var den 37,1. Er det normalt eller kan det tyde på en spire?:)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
På morgen i dag hadde jeg en temp på 36,6 og nå nettopp var den 37,1. Er det normalt eller kan det tyde på en spire?:)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Det er nok ganske normalt å ha temp på 37,1 i løpet av dagen. Men blir jo spennende å se hva den er på i morgen tidlig da :)
 
Det er nok ganske normalt å ha temp på 37,1 i løpet av dagen. Men blir jo spennende å se hva den er på i morgen tidlig da :)
Ja når du sier det så er det vel kanskje riktig :p blir helt tullerusk av alt dette :p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Da var mensen kommet (kom i går, 3 dager før forventet IKM) men da får jeg prøvd meg på nytt med tempingen i neste pp:) begynner å merke at jeg gir litt mere faen nå og har heller masse sex for koser skyld! Så får håpe det hjelper:)


Så lyst til å bli mamma <3
 
Da var mensen kommet (kom i går, 3 dager før forventet IKM) men da får jeg prøvd meg på nytt med tempingen i neste pp:) begynner å merke at jeg gir litt mere faen nå og har heller masse sex for koser skyld! Så får håpe det hjelper:)


Så lyst til å bli mamma <3
Noen ganger er det akkurat det som skal til :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Tempen steg igjen i dag :D 36,8
Også skjedde noe annet kjempe kvalmt som jeg aldri har oppleves før. Nesten litt sjokkskada:p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Hva??

fra app
Har ikke hørt om andre som har opplevd det før, men så googla jeg det og daq ble det litt intressant:)
I det jeg stod opp i dag til morran og hadde gått noen meter kjente jeg det rant nedover beina på meg akkurat som jeg akkurat skulle ha fått sjokk tr, men s¨var det masse hvitvæske lignet på utflod. Og ser det er mange som har opplevd dette i forbindelse med graviditet:p
men det syns jeg var skikkelig ekkelt
 
Har ikke hørt om andre som har opplevd det før, men så googla jeg det og daq ble det litt intressant:)
I det jeg stod opp i dag til morran og hadde gått noen meter kjente jeg det rant nedover beina på meg akkurat som jeg akkurat skulle ha fått sjokk tr, men s¨var det masse hvitvæske lignet på utflod. Og ser det er mange som har opplevd dette i forbindelse med graviditet:p
men det syns jeg var skikkelig ekkelt
Du er ikke alene! Igår kjente jeg at det ble helt klissvått da jeg satt i sofaen. Løp på do. Masse hvit væske.herregud så rart at vi begge ppplevde det. Aldri hørt om noe slik før.
 
Du er ikke alene! Igår kjente jeg at det ble helt klissvått da jeg satt i sofaen. Løp på do. Masse hvit væske.herregud så rart at vi begge ppplevde det. Aldri hørt om noe slik før.
Ih :D Håper dere begge kommer over på januar :D
 
I dag steg tempen, så mulig at EL var i går :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er ikke alene! Igår kjente jeg at det ble helt klissvått da jeg satt i sofaen. Løp på do. Masse hvit væske.herregud så rart at vi begge ppplevde det. Aldri hørt om noe slik før.
Jøssenam :D nå ble jeg skikkelig gira :D blir spennende å se når vi skal teste :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Litt sterkere svak strek i dag. Skal sjekke om mannen klarer å se den etter jobb. Jeg tror kanskje han kan se den. :)
1399960307421.jpg


* Taster på app på mobilen *
 
Litt sterkere svak strek i dag. Skal sjekke om mannen klarer å se den etter jobb. Jeg tror kanskje han kan se den. :)
Vis vedlegget 61153

* Taster på app på mobilen *
Den strekene er klart litt sterkere ja :D hvor mange dpo er du nå?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Den strekene er klart litt sterkere ja :D hvor mange dpo er du nå?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Jeg er 12 dpo. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Back
Topp